Pagina 1 van 1

Geplaatst: 08 sep 2010 22:08
door Jansen
Afgelopen zaterdag was er trekkertrek in Eemnes. Ook dit jaar was er weer een 4X4 Jeep klasse. Had me voor de lol op gegeven en dus verder niks aan me auto gedaan, alleen de bandenspanning naar 1.5 bar gebracht. Werd ik tot me verbazing nog 3e ook. Hieronder staat een link van het filmpje. De 2e link is van een wat langer filmpje waarop ook nog een Mercedes ML AMG en een Mitsubishi pajero 3.2 gdi staan die 5e en 7e zijn geworden.

De rook die je ziet is niet van me koppakking, heb een klein sproeiertje in de uitlaat zodat er (als ik hem aan zet) een leuke pluim uit de uitaat komt. Alleen bleef die dag een afsluiter hangen waardoor maar 1 uitlaat rookt.
http://www.youtube.com/watch?v=SBYodmQMfWc

http://www.youtube.com/watch?v=h23H0YDxxGo

Geplaatst: 09 sep 2010 22:34
door Robbie
Gefeliciteerd :cool:

Geplaatst: 09 sep 2010 23:03
door Ton
Leuk!
Brengt me weer terug in de tijd :laugh:



Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Geplaatst: 11 sep 2010 06:40
door skiere
trek je de boel in zijn lo gear,en de automaat in 1?
wat is het gewicht dat je voor trekt?
ziet er anders wel heavy uit!

Geplaatst: 11 sep 2010 08:50
door Jansen
@ Ton

Mooie foto (Y) Maar volgens mij is de sleepwagen die jij er achter heb hangen wel een paar slagen groter al die om het filmpje. De sleep wagen op het filmpje weegt op z'n lichts 3.2 ton geloof en was te verzwaren naar iets van 12 ton. Hoe zwaar hij was met trekken weet ik helaas niet.

@Skiere
Ik had te tussenbak in LO-LOC en de automaat in z'n 1. Me baas die met die ML rijd had hem de automaat in z'n D en die schakkelde dus nog op en af maar vooral dat terugschakelen krijgt de aandrijflijn een vlinke klap.
Met trekken gaat de V8 ook best plat, op een gegeven moment zakt ie helemaal af naar een bepaalt toerental (heb helaas geen toeren teller:() en dat houd ie vast en als het dan te zwaar wordt begint ie te graven.

1e was een chevy K30 6.2 V8 diesel die ze helemaal opgeschroefd hadden en speciaal voor de cross gemaakt was en 2e een GMC 1500 waar een blok van 450 PK in lag met een verzwaarde starre achteras speciaal voor trekker trek gemaakt.

Geplaatst: 11 sep 2010 20:13
door bastian
knap staaltje werk dan !

Geplaatst: 11 sep 2010 20:15
door Sander-1987
Nice, daar zijn deze wagens wel goed in ja.