Pagina 1 van 1

Geplaatst: 14 jul 2005 16:55
door Cris
Hallo luitjes

Ik heb een probleem en misschien is er iemand die hier een antwoord op heeft
Ik heb 2 maanden terug een nieuwe oliekeerring bij de koppelomvormer erop gezet.
Ik heb de koppelomvormer het asje mooi fijn geschuurt en alles was mooi lekvrij.
Nu vandaag zet ik mijn auto in zijn achteruit en wat denk je de oliekeerring klapt er WEER ERUIT.
Nu is mijn vraag hoe kan dat en wat is er de oplossing voor de koppelomvormer zit vast op de schetsplaat dus die zit niet los.
Trouwens de auto waar we over praten is Dodge W200 bwj 76

Groeten

Cris :dodge1:

Geplaatst: 14 jul 2005 18:18
door Gerhart
Bij montage de ring en het loopvlak van de koppelomvormer lekker ingeolied?
Is ook een veel voorkomende oorzaak van het vroegtijdig verslijten van een afdichtring.

Geplaatst: 14 jul 2005 21:34
door Cris
HEB DE OLIEKEERRING LEKKER INGESMEERT VOOR IE EROP GING DUS DAAR LIGT HET OOK NIET MAAR TOCH BEDANKT VOOR DE REACTIE

GREETZZ
CRIS

Geplaatst: 18 sep 2007 23:03
door bastian
heb momenteel hetzelfde gelazer ,heb maand geleden nieuwe atf eropgedaan om vervolgens nietmeer verder te kunnen wegens lekkage : heb nieuwe as op converter laten maken en das niet goedkoop :175 euro. keerring moet gewoon op plaats blijven zitten : overdruk in automaat ?