Geplaatst: 14 jul 2005 16:55
Hallo luitjes
Ik heb een probleem en misschien is er iemand die hier een antwoord op heeft
Ik heb 2 maanden terug een nieuwe oliekeerring bij de koppelomvormer erop gezet.
Ik heb de koppelomvormer het asje mooi fijn geschuurt en alles was mooi lekvrij.
Nu vandaag zet ik mijn auto in zijn achteruit en wat denk je de oliekeerring klapt er WEER ERUIT.
Nu is mijn vraag hoe kan dat en wat is er de oplossing voor de koppelomvormer zit vast op de schetsplaat dus die zit niet los.
Trouwens de auto waar we over praten is Dodge W200 bwj 76
Groeten
Cris :dodge1:
Ik heb een probleem en misschien is er iemand die hier een antwoord op heeft
Ik heb 2 maanden terug een nieuwe oliekeerring bij de koppelomvormer erop gezet.
Ik heb de koppelomvormer het asje mooi fijn geschuurt en alles was mooi lekvrij.
Nu vandaag zet ik mijn auto in zijn achteruit en wat denk je de oliekeerring klapt er WEER ERUIT.
Nu is mijn vraag hoe kan dat en wat is er de oplossing voor de koppelomvormer zit vast op de schetsplaat dus die zit niet los.
Trouwens de auto waar we over praten is Dodge W200 bwj 76
Groeten
Cris :dodge1: