Ik heb een probleem en misschien is er iemand die hier een antwoord op heeft
Ik heb 2 maanden terug een nieuwe oliekeerring bij de koppelomvormer erop gezet.
Ik heb de koppelomvormer het asje mooi fijn geschuurt en alles was mooi lekvrij.
Nu vandaag zet ik mijn auto in zijn achteruit en wat denk je de oliekeerring klapt er WEER ERUIT.
Nu is mijn vraag hoe kan dat en wat is er de oplossing voor de koppelomvormer zit vast op de schetsplaat dus die zit niet los.
Trouwens de auto waar we over praten is Dodge W200 bwj 76
Bij montage de ring en het loopvlak van de koppelomvormer lekker ingeolied?
Is ook een veel voorkomende oorzaak van het vroegtijdig verslijten van een afdichtring.
heb momenteel hetzelfde gelazer ,heb maand geleden nieuwe atf eropgedaan om vervolgens nietmeer verder te kunnen wegens lekkage : heb nieuwe as op converter laten maken en das niet goedkoop :175 euro. keerring moet gewoon op plaats blijven zitten : overdruk in automaat ?