Pagina 1 van 1

Geplaatst: 10 jun 2008 16:11
door bud
Hoi dodgers
heeft iemand ervaring met het reviseren van een automaatbak van een w200?
Na 4jaar sleutelen en plaatwerk is mijn dodge eindelijk af, nu mijn eerste proefrit viel in eerste opzicht wel mee.
Na een paar honderden meters voelde ik dat mijn bak niet schakelde en zo terug thuis kon ik niet meer doen.
Dus: in P kan ik nog steeds starten
in R of D of 1 of 2 krijg ik er geen beweging in.
Kan er mij iemand bijstaan met goede hulp ?

Geplaatst: 10 jun 2008 16:58
door missdodge
Hoe ziet je ATF eruit? en stinkt het?
Je zou Niel Speetjens van Speetjens transmissions om adviezen kunnen vragen, die heeft veel ervaring o.a. met de TF727

info@speetjenstransmissions.nl




Edited By missdodge on 1213109952

Geplaatst: 10 jun 2008 20:04
door bastian
timme in alle gangen gin beweging meer ?heb je er wel eens atf in ?mogelijk is de olie toevoer ergens niet goed . Mischien stator kapot ?

Geplaatst: 10 jun 2008 21:44
door bud
overal nieuwe olie opgedaan, alle filters zijn ook nieuw
zou het kunnen dat er iets scheelt met de "rembanden"
ik heb zo een automaatbak nog niet open gezien ?
kan dit vervangen worden ?

Geplaatst: 10 jun 2008 22:45
door bastian
olie peilen met warme olie draaiende motor en automaat in neutraal. Als bak kapot is dan doet vaak alleen de achteruit niet of alleen de vooruit niet . Test of er oliedruk is door koelleiding los te nemen .

Geplaatst: 12 jun 2008 21:38
door timmer
hoi bud
als je net je olie ververst heb duurt het wel even voor hij weer schakeld
net wat bastiaan zegt bak in n even laten een minuut of3 4 laten draaien en olie peilen als het goed is ben je ongeveer 6 tot7 ltr olie kwijt ligt eraan of er een koeler op zit en of je ook je koppelomvormer hebt afgetapt