Ventilator schuif - De onderste weigert
Beste mensen,
om de een of andere reden hangt mijn onderste schuif van de ventilator vast. Vanaf de rechterkant is deze tot de helft te bewegen, maar helemaal naar links gaat 'ie niet... heeft iemand dit eerder aan de hand gehad?
Thanx in advance, Jax.
om de een of andere reden hangt mijn onderste schuif van de ventilator vast. Vanaf de rechterkant is deze tot de helft te bewegen, maar helemaal naar links gaat 'ie niet... heeft iemand dit eerder aan de hand gehad?
Thanx in advance, Jax.
Get a life... Get a Dodge...
* 1976 Dodge W200, 318 ci (semi-daily)
* 1977 Ford Ranchero GT 500, 351 ci (semi-daily)
* 2010 John Deere X110, 18.5 hp (lawn-weekly)
* 1976 Dodge W200, 318 ci (semi-daily)
* 1977 Ford Ranchero GT 500, 351 ci (semi-daily)
* 2010 John Deere X110, 18.5 hp (lawn-weekly)
Yep. Same problem, same shit.
Deze schuif bediend het kraantje welke de toevoer van heet koelwater naar de kachel radiateur regelt.
Dit kraantje zit waarschijnlijk vast. Dat je de schuif wel naar 1 kant kan bewegen komt omdat je dan het kabeltje onder het dashboard dubbelvouwt.
Remedie. Kraantje gangbaar maken en de bedieningskabel recht buigen.
Ps; het kraantje zit, als je voor de auto staat aan de linker zijde van het blok. Daar lopen 2 slangen van het schutbord naar de waterpomp en inlaatspruitstuk. !In 1 van deze slangen zit het kraantje.
Succes
Ed
Deze schuif bediend het kraantje welke de toevoer van heet koelwater naar de kachel radiateur regelt.
Dit kraantje zit waarschijnlijk vast. Dat je de schuif wel naar 1 kant kan bewegen komt omdat je dan het kabeltje onder het dashboard dubbelvouwt.
Remedie. Kraantje gangbaar maken en de bedieningskabel recht buigen.
Ps; het kraantje zit, als je voor de auto staat aan de linker zijde van het blok. Daar lopen 2 slangen van het schutbord naar de waterpomp en inlaatspruitstuk. !In 1 van deze slangen zit het kraantje.
Succes
Ed
als het goed is zit er aan het schuifje en het kraantje een oogje waar het kabeltje doorheen gaat
als je mig/mag lasdraad neemt ongeveer 1 a 1,5mm dik kan je dit nemen als vervanging voor de orginele kachelkabel,wel eerst ff goed invetten maar het werkt perfect heb het zelf ook gedaan :-)
mvg rudodge
als je mig/mag lasdraad neemt ongeveer 1 a 1,5mm dik kan je dit nemen als vervanging voor de orginele kachelkabel,wel eerst ff goed invetten maar het werkt perfect heb het zelf ook gedaan :-)
mvg rudodge