Pagina 2 van 3

Geplaatst: 23 mar 2010 15:06
door 76 w200
daar zat ik ook over denken dat het niet optimaal zou zijn in de voor as

Geplaatst: 12 okt 2010 20:40
door Nawt
Kurt schreef:.......Misschien eens kijken voor een groeps aankoop om de verzendkosten te drukken?
Mocht er al een lijstje zijn, dan houdt ik mij tevens aanbevolen.

grtz.

Geplaatst: 13 okt 2010 08:40
door Robbedoes
Kurt schreef:Misschien eens kijken voor een groeps aankoop om de verzendkosten te drukken?
Kurt: ik doe mee.
Als je gaat bestellen, laat maar even weten.
:cool:

Geplaatst: 23 okt 2010 19:20
door Nawt
heyhey,

Ik heb geïnformeerd naar de powertrax no-slip lockers
bij ons in de buurt op basis van de volgende specs:

Vooras: Dana 44, 30 splines, diff deksel heeft 10 bouten (op de as staat vermeld 44-3GF). vertanding volgens diffplaatje op het deksel: 45-11 4.09.

Achteras: Dana 60, 30 splines, diff deksel heeft 10 bouten. Vertanding diffplaatje deksel: 41-10 4.10.

Beide een open differentieel.

Zelf ben ik tot volgende onderdeelnummers gekomen via het dataformulier van de richmondgear.com webite:

vooras: 92-0444-3000
achteras: 92-0460-3000.

Richtprijs 450 en 490 eur inklusief verzending en BTW.
nader bericht volgt.

grtz.

Geplaatst: 23 okt 2010 20:06
door 76 w200
mmm maar kan je zo,n locker ook in de vooras doen ???

of moet je dan een inschakelbare hebben ?? ???

gr ed

Geplaatst: 23 okt 2010 20:41
door Gerhart
Bij een permanent 4x4 (zoals onze Dodges) zou ik geen automatische locker doen, maar een in/uitschakelbare.
Een automatische gaat rare dingen doen als je stuurt op de weg.

Geplaatst: 23 okt 2010 21:48
door area51
misschien vind je het raar, maar graag wil ik even mijn mening geven op dit onderwerp,
Heb je die prijzen gezien? en dan duw je dat in je assen.
vervolgens gaan de meesten de modder in en staan dan raar te kijken als ze vast komen te zitten.... weliswaar 5 meter verder als dat je zonder sperren gehaald had, maar toch!

Nogmaals, het is maar mijn mening, maar zou je voor minder geld niet beter een lier kopen dan?

ik bedoel bijna 1000€ voor 5 meter verder vast te komen staan , vind ik een beetje raar...

(ik heb zelf toch ook wel enige ervaring, Dodge, en UNIMOG 404 waar standaard 100% sperren (voor en achter) inzitten, maar die hoefde ik niet extra te betalen...)

Overigens, waar ze wel heel goed voor zijn, als je aanhangers moet slepen, en je veel aan de kant van de weg staat, half gras, half weg, het ideale inzetgebied voor lockers!

good luck,

Geplaatst: 25 okt 2010 23:54
door hilbert
ik rij al jaren met een locker in de achteras en ja het is idd waar dat alles wat je aan je truck veranderd je alleen maar vaster komt te staan, maarja dat is natuurlijk de hobby.
ik wil mijn locker voor geen goud missen, vooral niet als je door een spoor rijdt met veel hobbels en bulten dan wil een dodge nog wel eens blijven staan als hij een pootje optilt, maar met een locker achter gaat dit een stuk beter.

Geplaatst: 26 okt 2010 20:15
door 76 w200
hoi hilbert
wat voor type/ merk locker heb jij er in zitten ??

mvg ed

Geplaatst: 09 nov 2010 21:02
door Nawt
Hey mensen,

Alweer een tijdje gelden en ik heb mezelf ook met andere dingen bezig gehouden.
Zijn er nog gegadigden voor de lockers? anders gaat het in even in de spreekwoordelijke koelkast.

grtz, Nawt.

Geplaatst: 09 nov 2010 21:51
door Kurt
Je hoeft voor mij geen locker te bestellen.
Ik zit momenteel met het idee in mijn hoofd om andere assen onder de dodge te zetten.

Sinds het ritje door het moeras-bos in Mammut onlangs :;):

Geplaatst: 10 nov 2010 00:33
door hilbert
76 w200 schreef:hoi hilbert
wat voor type/ merk locker heb jij er in zitten ??

mvg ed
he ed, ik durf het bijna niet te zeggen op dit forum maar ik heb k30 assen onder mijn dodge zitten deze hebben in de achteras een standaard sper zitten qwa gebruik vergelijkbaar met een detroit locker. op de straat heb je er geen last van en in het terrein heb je er geen werk van super.

Geplaatst: 11 nov 2010 19:57
door Nawt
De groepsaankoop aangaande de lockers staat momenteel dus in de koelkast.
Dan zal ik dat doorgeven. Aangezien de bestelling anders deze week de deur uit zou gaan.

Geplaatst: 12 jul 2011 21:07
door 76 w200
zit toch weer te kijken naar de powertrax no slip locker
maar je heb 2 types met c clip en 1 zonder c clip

welke hebben wij nodig ??? ???

mvg ed

Geplaatst: 12 jul 2011 22:00
door Laurens
Volgens mij slaat de c-clip op de 9,25 as van crysler (geen full floating zoals onze dana 60''s) maar zeker weten doe ik het niet,

ik denk dus zonder c-clip