sper dif/ dif lock
heyhey,
Ik heb geïnformeerd naar de powertrax no-slip lockers
bij ons in de buurt op basis van de volgende specs:
Vooras: Dana 44, 30 splines, diff deksel heeft 10 bouten (op de as staat vermeld 44-3GF). vertanding volgens diffplaatje op het deksel: 45-11 4.09.
Achteras: Dana 60, 30 splines, diff deksel heeft 10 bouten. Vertanding diffplaatje deksel: 41-10 4.10.
Beide een open differentieel.
Zelf ben ik tot volgende onderdeelnummers gekomen via het dataformulier van de richmondgear.com webite:
vooras: 92-0444-3000
achteras: 92-0460-3000.
Richtprijs 450 en 490 eur inklusief verzending en BTW.
nader bericht volgt.
grtz.
Ik heb geïnformeerd naar de powertrax no-slip lockers
bij ons in de buurt op basis van de volgende specs:
Vooras: Dana 44, 30 splines, diff deksel heeft 10 bouten (op de as staat vermeld 44-3GF). vertanding volgens diffplaatje op het deksel: 45-11 4.09.
Achteras: Dana 60, 30 splines, diff deksel heeft 10 bouten. Vertanding diffplaatje deksel: 41-10 4.10.
Beide een open differentieel.
Zelf ben ik tot volgende onderdeelnummers gekomen via het dataformulier van de richmondgear.com webite:
vooras: 92-0444-3000
achteras: 92-0460-3000.
Richtprijs 450 en 490 eur inklusief verzending en BTW.
nader bericht volgt.
grtz.
misschien vind je het raar, maar graag wil ik even mijn mening geven op dit onderwerp,
Heb je die prijzen gezien? en dan duw je dat in je assen.
vervolgens gaan de meesten de modder in en staan dan raar te kijken als ze vast komen te zitten.... weliswaar 5 meter verder als dat je zonder sperren gehaald had, maar toch!
Nogmaals, het is maar mijn mening, maar zou je voor minder geld niet beter een lier kopen dan?
ik bedoel bijna 1000€ voor 5 meter verder vast te komen staan , vind ik een beetje raar...
(ik heb zelf toch ook wel enige ervaring, Dodge, en UNIMOG 404 waar standaard 100% sperren (voor en achter) inzitten, maar die hoefde ik niet extra te betalen...)
Overigens, waar ze wel heel goed voor zijn, als je aanhangers moet slepen, en je veel aan de kant van de weg staat, half gras, half weg, het ideale inzetgebied voor lockers!
good luck,
Heb je die prijzen gezien? en dan duw je dat in je assen.
vervolgens gaan de meesten de modder in en staan dan raar te kijken als ze vast komen te zitten.... weliswaar 5 meter verder als dat je zonder sperren gehaald had, maar toch!
Nogmaals, het is maar mijn mening, maar zou je voor minder geld niet beter een lier kopen dan?
ik bedoel bijna 1000€ voor 5 meter verder vast te komen staan , vind ik een beetje raar...
(ik heb zelf toch ook wel enige ervaring, Dodge, en UNIMOG 404 waar standaard 100% sperren (voor en achter) inzitten, maar die hoefde ik niet extra te betalen...)
Overigens, waar ze wel heel goed voor zijn, als je aanhangers moet slepen, en je veel aan de kant van de weg staat, half gras, half weg, het ideale inzetgebied voor lockers!
good luck,
groet, Bart
ik rij al jaren met een locker in de achteras en ja het is idd waar dat alles wat je aan je truck veranderd je alleen maar vaster komt te staan, maarja dat is natuurlijk de hobby.
ik wil mijn locker voor geen goud missen, vooral niet als je door een spoor rijdt met veel hobbels en bulten dan wil een dodge nog wel eens blijven staan als hij een pootje optilt, maar met een locker achter gaat dit een stuk beter.
ik wil mijn locker voor geen goud missen, vooral niet als je door een spoor rijdt met veel hobbels en bulten dan wil een dodge nog wel eens blijven staan als hij een pootje optilt, maar met een locker achter gaat dit een stuk beter.
H.JONGSMA
he ed, ik durf het bijna niet te zeggen op dit forum maar ik heb k30 assen onder mijn dodge zitten deze hebben in de achteras een standaard sper zitten qwa gebruik vergelijkbaar met een detroit locker. op de straat heb je er geen last van en in het terrein heb je er geen werk van super.76 w200 schreef:hoi hilbert
wat voor type/ merk locker heb jij er in zitten ??
mvg ed
H.JONGSMA
-
- Berichten: 491
- Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
- Locatie: Veldhunten - Varsselder
- Contacteer:
Volgens mij slaat de c-clip op de 9,25 as van crysler (geen full floating zoals onze dana 60''s) maar zeker weten doe ik het niet,
ik denk dus zonder c-clip
ik denk dus zonder c-clip
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus