Geplaatst: 05 mei 2009 11:30
Beste Dodgers,
ik heb een vraagje, ik heb enige tijd geleden de rembekrachtiger vervangen voor een andere 2e handse,
het aansluiten etc was geen probleem, gewoon losbouten en nieuwe terug bouten, maar nu komt het,
er loopt een soort vaccuum slang de rembekrachtiger in,
en in het midden van die slang zit een soort van terugslag ventiel,
wanneer ik deze precies zo terug zet als voorheen lijkt het erop dat de rembekrachtiger niet werkt,
wanneer ik deze ventiel omdraai wordt mijn rempedaal helemaal onderin gezogen, (nu lijkt het op een permanente handrem)
nu staat me er iets van bij dat bij de oude rembekrachtiger dit ventiel omgedraaid was omdat deze anders een sissend geluid maakte,
weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen,
Als extra info:
Het betreft een W200, 76
rembekrachtiger komt uit een 77, maar moet volgens mij niet uitmaken,
en mij hoofdremcylinder is waarschijnlijk lek, en moet nog vervangen worden.
bij voorbaat dank
ik heb een vraagje, ik heb enige tijd geleden de rembekrachtiger vervangen voor een andere 2e handse,
het aansluiten etc was geen probleem, gewoon losbouten en nieuwe terug bouten, maar nu komt het,
er loopt een soort vaccuum slang de rembekrachtiger in,
en in het midden van die slang zit een soort van terugslag ventiel,
wanneer ik deze precies zo terug zet als voorheen lijkt het erop dat de rembekrachtiger niet werkt,
wanneer ik deze ventiel omdraai wordt mijn rempedaal helemaal onderin gezogen, (nu lijkt het op een permanente handrem)
nu staat me er iets van bij dat bij de oude rembekrachtiger dit ventiel omgedraaid was omdat deze anders een sissend geluid maakte,
weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen,
Als extra info:
Het betreft een W200, 76
rembekrachtiger komt uit een 77, maar moet volgens mij niet uitmaken,
en mij hoofdremcylinder is waarschijnlijk lek, en moet nog vervangen worden.
bij voorbaat dank