Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Huig Hancox - DTB Member 736 - Nog eentje erbij

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
M. Janssen
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2005 13:39
Locatie: Eindhoven

Bericht door M. Janssen »

Hoi,

hij ziet er heel mooi uit man..
Voor diegene die niet weten wie ik ben: ik ben de vorige eigenaar van deze dodge geweest. Ben blij dat ie nu iemand heeft gevonden die hem goed behandeld.

Enne die verf niet bleek laten worden? Ik heb 10 jaar lang bij defensie gewerkt, en om hem een mooie matte glans (kan dat??) te geven smeerde we onze voertuigen in met motorolie. De lak kan er goed tegen, en het blijft ook nog beter waterafstotend dan de lak alleen. Probeer het maar eens....




Edited By M. Janssen on 1128858995
Ex-member 532...:(
Huigie
Berichten: 180
Lid geworden op: 23 aug 2002 15:18
Locatie: Donkerbroek

Bericht door Huigie »

Hoi Marco,dat is nu ook precies wat ik doe,ik smeer m in met afgewerkte moterolie,maar na een paar buien is t meeste er weer af gespoelt.Ik stuur je straks nog ff een mailtje met de foto's,heb t een paar keer geprobeerd op je hot mail maar kreeg ze telkens retour.Zie je op valkenswaard,daar ga ik zeker heen.
Gr Huig...
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

Hé Huig. Hij is inderdaad heel erg mooi geworden. Ik ben benieuwd in Valkenswaard. Ik wil hem graag live zien!!
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
M. Janssen
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2005 13:39
Locatie: Eindhoven

Bericht door M. Janssen »

Ha Huig, heb hem zien staan in V'waard en hij is bruut mooi geworden man...
Volgens mij ben je er niet mee het zand op gegaan is het wel? Het houdt hem dan in ieder geval wel schoon.

Het was sowieso wel leuk om al die trucks weer door dat zand heen zien te ploeteren. En ben dan ook weer druk op zoek naar een oplossing voor de beperking waar ik destijds ook mee zat: de ruimte om zo'n dodge te demonteren/restauareren/monteren/onderhouden. :welder:
Want het is en blijft een mooie hobby. :D
Ex-member 532...:(
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

Top Huig en Anja
ziet er shon uit.
maar toch nog het terrrein eens in hee.
haha
groetjes Ingridje
Laurens
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
Locatie: Veldhunten - Varsselder
Contacteer:

Bericht door Laurens »

ziet er goed uit, misschien zie ik hem wel een keer op een dtb evenement
(wanneer de mijne klaar is en ik eindelijk 18 ben en men rijbewijs heb :( _)
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
Huigie
Berichten: 180
Lid geworden op: 23 aug 2002 15:18
Locatie: Donkerbroek

Bericht door Huigie »

Hey Marco,jammer dat ik je niet "live" getroffen heb,volgende keer maar ff nr's uitwisselen.Hopelijk vind je zelf ook weer een Dodge naar je zin.Heb er niet mee in 't terrein gereden,ff niet nog....
@Ingrid,op 't terrein rijden moet je nog maar ff wachten,wil nog ff van een zand vrije Dodge genieten,misschien dat we die andere er straks voor gaan gebruiken.
gr Huig en Anja
Bijlagen
tn_photo60.jpg
(44.05 KiB) 2282 keer gedownload
Huigie
Berichten: 180
Lid geworden op: 23 aug 2002 15:18
Locatie: Donkerbroek

Bericht door Huigie »

Nou,we hebben de stap genomen om te gaan verhuizen,het is een boerderij geworden in het Friese Donkerbroek en dat ligt tussen Drachten en Oosterwolde.Als het goed is gaan we(Huigie lidnr736 en Anja lidnr882 en de kids) 10 Juli over.Er moet nog wel het 1 en ander aan gedaan worden,maar dat hebben we er graag voor over om de Dodge's en de paarden bij huis te hebben.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Groetjes van Huig en Anja
maui
Berichten: 525
Lid geworden op: 05 jul 2002 22:33
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Bericht door maui »

Nogmaals van harte fam Hancox!Lekker de ruimte, geen gezeik meer met parkeren!!! En een mooie locatie voor technische avond in het noorden?

Zonder gein, veel sucses en plezier met opknappen!

groeten Maui & fam!!

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Huigie
Berichten: 180
Lid geworden op: 23 aug 2002 15:18
Locatie: Donkerbroek

Bericht door Huigie »

Dank je,dank je,over de optie voor een eventuele tech.avond daar zullen we t later maar een keer over hebben,voorlopig genoeg te doen aan schuur en huis,maar ik ben wel positief!
gr Huig...
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Dat doe je goed Huigie!!!

Gefeliciteerd en veel woonplezier.
78-1101662633

Bericht door 78-1101662633 »

Ziet er mooi uit!
Veel plezeir alvast met daar wonen (en parkeren) en succes met de verhuizing!
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

woow feliciii zeg..
was het andere huis al af dan?? haha weet daar de verhalen ook nog wel over..
en dan helemaal in friesland zeg.wow
veel plezier en fun met de auto's en paarden en het huis
groetjes Ingrid
Huigie
Berichten: 180
Lid geworden op: 23 aug 2002 15:18
Locatie: Donkerbroek

Bericht door Huigie »

Hoi ingrid,lang niets gehoord!Het andere huis was nog maar net af,dus beginnen we maar weer opnieuw,je moet wat!We schieten al lekker op aan de buitenkant,nu het weer slechter is zijn we binnen aan de gang.Zo tussen t werken door dan!
gr Huig....
Barry
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 aug 2008 20:08
Locatie: hillegom

Bericht door Barry »

toevallig zag ik ergens de foto van deze zwarte ramcharger die aan het begin van dit topic staat , in iemands avatar ... ik ben dus even gaan speuren en kwam hier terecht , ik ken deze dodge namelijk (komt uit de buurt van hillegom) ik zou wel eens willen weten hoe hij er nu uitziet ...

ik weet nog dat het plaatwerk erg slecht was (en slecht gerepareerd was) de zelf gemaakte rollbarr , de roestvrijstalen uitlaatpijpen met ingelaste dempers Tsubaki (motorfiets kettingen) stickers op het voorscherm , en stoelen uit een chevy van (rechts was los gerot van de bodemplaat geloof ik).... 1 van de vriesproppen in het blok , is een heineken bierdopje !!

ik ben eigenlijk gewoon benieuwd hoe die er nu uit ziet ;)
Plaats reactie