Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Topic voor De Belgen - Belgische autokeuring

gukke
Berichten: 141
Lid geworden op: 17 feb 2003 00:00
Locatie: Kortenberg (Belgë)
Contacteer:

Bericht door gukke »

Daar heb je gelijk in "die cinema" trekt op niks op een dodge.
114-1054833584

Bericht door 114-1054833584 »

hoy,

ik denk dat je eerst met je papieren naar de invoerder moet die hem dan opnieuw als lichte vracht zal inschrijven .
daarna kan je opnieuw een administratieve keuring laten doen

gr luc :cool:
motocari mukumbwa
Berichten: 118
Lid geworden op: 17 mar 2004 16:38
Locatie: Aarstelaar België

Bericht door motocari mukumbwa »

Hoy Belgen,

Voor bepaalde vragen kan je ook terecht op volgend forum:

http://forum.wegcode.be/

Hier vind je info over ombouwen en veranderen van categorie van voertuigen, aanhangers, enz.

Veel leesplezier
Groeten

Marco


To Dodge or not To Dodge ? That is the question.
A man's Dodge is his castle.
moparstefke
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2001 15:53
Locatie: belgium(limburg)
Contacteer:

Bericht door moparstefke »

Hoi Kerels,
Ik ben een Belgische Limburger en moet naar het keuringsstation van Alken en ik kan je wel zeggen dat die mannen waarschijnlijk hun opleiding in één of ander concentratiekamp hebben gekregen...Deze topic is te klein om mijn belevenissen daar weer te geven, ik heb dit jaar enkele (Mopars) voertuigen ingevoerd en heb op één ervan 7 maand moeten wachten omdat de heren daar beweerden dat ik met papieren geknoeid had wat dus niet waar bleek te zijn.Ondertussen ben ik de koper wel kwijtgeraakt van het voertuig en verder heb ik met de CJ7 en mijn Ramchargers elk jaar de nodige problemen...gaande van CO-regeling,bandenmaat,hoogte van het voertuig, leesbaarheid van het chassisnummer, reflectoren en nog meer van dat leuks en het is niet het feit dat als er technisch iets scheelt daar maak ik geen bezwaar over en repareer het dan ook stante pede maar het wordt wel ergerlijk als je ziet dat ze moeite doen om er ECHT naar te zoeken om toch maar iets te vinden....!! Het is het kortste bij mijn huis maar ik overweeg toch naar een ander station te gaan,onlangs is mijn CJ afgekeurd omdat ik er een hardtop heb opgezet en daardoor de hoogte niet meer klopte met de hoogte op de papieren...heb hiervoor naar het ministerie gebeld en mocht dadelijk opnieuw naar de keuring gaan maar de stationschef vertelde me dat eens afgekeurd de wagen afgekeurd bleef tot ik iets aan de hoogte doe ( we spreken hier over 3 centimeter!)...dus weer een dagje werk en dan zullen we wel zien...om te besluiten met dit, het hangt er echt vanaf hoe die kerels het die dag in hun krollen hebben anders is je wagen afgekeurd ...en wie me kent weet dat mijn Dodges 150% inorde zijn. :pirate:
moparstefke
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2001 15:53
Locatie: belgium(limburg)
Contacteer:

Bericht door moparstefke »

rastaroesti schreef:hoy,

ik denk dat je eerst met je papieren naar de invoerder moet die hem dan opnieuw als lichte vracht zal inschrijven .
daarna kan je opnieuw een administratieve keuring laten doen

gr luc :cool:
Het enige probleem is dat er géén offiële invoerder voor Dodge is in België buiten Daimler-Chrysler en die halen hun neus op voor onze Dodges, ik spreek uit ervaring, ik heb er dit jaar 2 ingevoerd.
:dodge3:
gukke
Berichten: 141
Lid geworden op: 17 feb 2003 00:00
Locatie: Kortenberg (Belgë)
Contacteer:

Bericht door gukke »

USA Cars in Tienen die doen da voor amerikaanse bakken.
Naar het schijnt.
kan ook US-cars zijn maar allesinds in Tienen.
Plaats reactie