Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Speling op stuurkolom

Jon
Berichten: 66
Lid geworden op: 12 okt 2007 09:33
Locatie: Achterhøk
Contacteer:

Bericht door Jon »

Vandaag heb ik m'n W200 laten voorkeuren. Hij is op een aantal puntjes afgekeurd, waaronder speling op de stuurkolom. Er zit speling op dit onderdeel:

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>


Hoe is dit het best op te lossen?

Groet, Jon.
Gas d'r bi-j en deurdonderen...
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

Ik zie dat het rubber ook niet helemaal jofel meer is.
Is je dodge verhoogd?
Je zou eens bij Arjan kunnen kijken.
Succes
Jon
Berichten: 66
Lid geworden op: 12 okt 2007 09:33
Locatie: Achterhøk
Contacteer:

Bericht door Jon »

Dat rubber is inderdaad niet meer geheel in tact. Ik denk dat daardoor ook de speling ontstaan is. Hij is niet verhoogd.

Groet, Jon.
Gas d'r bi-j en deurdonderen...
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Dat onderdeel van de foto kun je 't beste vervangen. Die verslijten nog wel eens.
De as kun je gewoon hergebruiken. Op de as zitten twee astappen waarop twee blokjes geschoven zijn. Deze blokjes lopen weer in de groeven van de buitenste bus. Meestal zijn de blokjes en de bus versleten; de astappen niet. Blokjes en bus kun je dus gewoon vervangen.
Arjan heeft vast wel een andere liggen. En inderdaad ook gelijk je rubber vervangen en alles lekker dik invetten.

Je kunt misschien eerst nog proberen de blokjes een kwart slag te draaien op de astappen, maar ik weet niet zeker of de blokjes vierkant zijn.
Misschien heb je dan net genoeg verbetering voor de APK.
Gerhart
JAN/DODGE
Berichten: 337
Lid geworden op: 12 jan 2008 11:17

Bericht door JAN/DODGE »

Wees wijs en vervang dit onderdeel,en ga niet aanrommelen/rotzooien.
gr Jan

Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
Plaats reactie