DTB Member 792 - Henton Rijsdijk - yessss

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

veel succes met het heropstarten van de hobby!!!
en ik denk dat ge er geen spijt zult van hebben,dodge w200 dat is gewoon de max!!!
de mijnen staat nu al twee weken stil seders valkenswaard(klein défootje maar nog geen tijd gehad om te repareren)en ik mis het rijden nu al. :D
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

zie foto onder non dtb members rides item w300! , heb in oktober jl een w200 opgehaald met een 3 assige aanhanger 25 km verderop , slepen of gaan rijden met een w200 zonderAPK en kenteken leek mij vragen om kloterij, oom agent is in de regel "not amused" van vreemde voertuig combinaties.........
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

Vandaag ook te horen gekregen dat ik vanaf maandag weer aan het werk kan.
Ik heb dus ruim een jaar thuis gezeten in de WW wat overigens niet mijn schuld was (voor de reacties op me af komen). Dus het lijkt erop dat al het goede gelijk komt.
Zo zie je dat je nooit bij de pakken neer moet gaan zitten en dat alles op een dag goedkomt.
Morgen de grote dag want dan gaan we de Dodge op een aanhanger zetten en naar mijn huis vervoeren.
country4all
Berichten: 564
Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
Contacteer:

Bericht door country4all »

Ik denk dat je dat verdient :;):
gr Jan
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
maui
Berichten: 525
Lid geworden op: 05 jul 2002 22:33
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Bericht door maui »

Brutus gefeliciteerd met je nieuwe dodge en baan!!!

Veel sleutel en werkplezier , leuke foto's!!

En je kunt hem binnen (garage) opbouwen...super!!!

groeten en sucses maandag.
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

Zo de Dodge is eindelijk thuis in mijn garage. Alles liep probleemloos al was de kar maar net lang genoeg. Zo zie je wat een gevaarte het eigenlijk is. Maar hier de eerste foto's, er zullen er wel meer volgen.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>




Edited By Brutus on 1194105167
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Eej Brutus, ziet er goed uit!
Veel succes en plezier met afbouwen!
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

strakke bak!
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

Zo de zondag maar gebruikt om alles een beetje uit te zoeken en wat ik nog nodig denk te gaan hebben.
Ik heb de deurrubbers er al inzitten en heb het gaspedaal aangepakt want die ging nogal stroef. Heb er gelijk maar tranenplaat over gezet. Nu het rempedaal ook gelijk maar doen.
Ik sta er steeds meer van te kijken en genieten hoeveel nieuwe spullen er allemaal bij zitten. Alle rubbers zitten er nieuw bij, er zit een nieuwe brandstofpomp op, de bank is opnieuw bekleed, er zitten 4 velgen bij die gepoedercoat zijn en ga zo maar door.
Ik zit alleen met 1 probleem namelijk de schuifachterruit. Die is destijds besteld maar is de verkeerde voor geleverd. de onderste hoeken zijn veel scherper dan de orginele achterruit.
Ik heb het bedrijf waar hij vandaan komt al gemaild en nu maar hopen of ze iets kunnen regelen.
Gelukkig heb ik de oude ruit nog en het rubber dus als het echt niet anders kan dan gaat zolang de oude er weer terug in.
De voorruit is ook voorzien van een nieuw rubber dus daar kan ik ook jaren mee door.
Er zijn ook zaken die aandacht behoeven zoals het lekken langs het deksel van de automaten bak. Of het lek door de pakking komt of door de sensor moet ik nog uitzoeken.
De ruitenwisser doet niks maar ik heb het alleen geprobeerd met het contact aan en niet met draaiende motor wat misschien wel moet.
Zo jullie zien wel dat er nog genoeg te doen is maar alles op zijn tijd.
wordt vervolgd!!!
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

ivm de ruitenwisser, de mijne deed het ook niet, en alles ik aan de aansluiting beweeg aan de motor van de ruitenwisser, dan werkte deze wel. ik heb die kabels allemaal afgeknipt en vervangen door nieuwe alsook nieuwe connectors. de ruitenwissers gaan ff goed, en dan gaan ze trager om trager totdat ze stoppen.

nu als ik aan de bekabeling trek, werken ze wel weer. dus slecht contact in de motor. ik heb daar nu een blokje hout gezet en nu blijven ze werken. zie foto
foto

binnenkort maar eens de motor opengooien
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

fcapri schreef:ivm de ruitenwisser, de mijne deed het ook niet, en alles ik aan de aansluiting beweeg aan de motor van de ruitenwisser, dan werkte deze wel. ik heb die kabels allemaal afgeknipt en vervangen door nieuwe alsook nieuwe connectors. de ruitenwissers gaan ff goed, en dan gaan ze trager om trager totdat ze stoppen.

nu als ik aan de bekabeling trek, werken ze wel weer. dus slecht contact in de motor. ik heb daar nu een blokje hout gezet en nu blijven ze werken. zie foto
foto

binnenkort maar eens de motor opengooien
Als ik weet welke stekkertjes ik kan pakken om aan de accu te verbinden en zo kijken of de motor nog goed is dan kan ik all wat dingen uitsluiten.
Alleen zitten er best veel aansluitingen uit en ik weet nu niet hoe of waar de storing zit.
country4all
Berichten: 564
Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
Contacteer:

Bericht door country4all »

Ziet er goed uit Henton,suc6 met de opbouw.
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
Sander-1987
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:28
Locatie: Lommel
Contacteer:

Bericht door Sander-1987 »

Ziet er straks uit, ben benieuwd naar meer foto's !
Dodge Viper Forum: Smart klem in luchtinlaat. Hoe krijg ik 'm weer eruit?
Huigie
Berichten: 180
Lid geworden op: 23 aug 2002 15:18
Locatie: Donkerbroek

Bericht door Huigie »

Goed bezig neef! Goed om te horen dat alles weer naar wens gaat,je hebt qua Dodge al een goed begin gemaakt!!!
Tis jammer dat ik niet bij je in de buurt woon,had je anders graag weer geholpen!
Suc6 verder,ik blijf je vlogen op de site!!
De groente....
Kne
Berichten: 78
Lid geworden op: 18 dec 2006 16:18
Locatie: Baarle-Nassau

Bericht door Kne »

Jij bent goed bezig.
Vergeet niet om voor de APK een rubber om je gaspedaal en rempedaal te plaatsen. Volgens de apk normen moet het oppervlak stroef zijn, zodat je met een natte voet niet uit kan schieten. De staat van dit rubber maakt niet uit, zolang er maar iets omheen zit.
Tenzij je APK inspecteur er niets om geeft, dan kom je ermee weg.

succes verder
Plaats reactie