Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

DTB Member 792 - Henton Rijsdijk - yessss

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

Yessssss, Brutus heeft een W200 gekocht. Zoals sommige weten heb ik in het verleden ook al een Dodge gereden maar het virus is nooit uit mijn lichaam gegaan. En er waren geen pillen voor volgens de dokter dus na een tijdje zoeken ben ik met toeval de Dodge tegen gekomen en heb ik besloten om hem te kopen.Afgelopen meeting in valkenswaard heeft het proces wel versneld dat geef ik direct toe. Ik zei van tevoren nog dat ik eigelijk beter thuis kon blijven en lekker een filmpje kon gaan kijken. Maar ik weer eens zin om de leden te zien en het rijden in een dodge te ruiken. Toen Jan (bedankt nog hahaha) aanbood om een rondje met dodgedude te gaan rijden werd er al gesmoest O NEEEEEE doe dat nou niet want dan weten we het wel. En ja hoor na een paar rondjes gereden te hebben ging er een knop om en was ik verkocht.
Via via kwam ik met iemand in contact die hem een aantal jaren geleden gekocht had en hem helemaal gestript heeft en deels weer opgebouwd. Alles op de motor na is eraf geweest en opgeknapt. Er zitten veel nieuwe onderdelen op dus dat maakte de keuze wel makkelijker. Ik wilde immers niet weer een afgetrapte roestbak net als destijds waar je alleen maar mee afziet. Nee daar had ik wel mee geleerd. Ook wordt het nu een Dodge voor "erbij " en niet als dagelijks vervoer. Dit is wel zo goed voor de stress die menig clublid wel gemerkt zullen hebben destijds. as. zaterdag 3 november 2007 is het zover en gaan we hem ophalen(slepen). Hij kan wel rijden maar hij ligt nog te ver uit elkaar om over de weg te kunnen rijden. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met slepen maar dat zal wel lukken. Ikk had begrepen dat ik de automaat en de tussenbak in neutraal moet zetten en dan niet harder dan 30 km/uur rijden. De afstand is hooguit 30 km dus we zien wel. Ik ben van plan om foto's te maken zodra we daar zijn. uiteraard komen die ook op de site te staan. Ik heb nu een lekkere grote garage waar ik hem in af kan maken dus dat scheeld ook weer. beter dan destijds met 4 graden vorst en de ijspegels uit mijn neus aan de dodge sleutelen. Er is nog veel werk aan maar ik wil het nu in 1 keer goed doen en als het dan wat langer duurt dan is het maar zo. Ik hoop veel foto's te maken die ik dan op de site kan zetten zodat jullie het project kunnen volgen.
De spanning begint al te komen voor zaterdag want ik heb er al een poosje naartoe geleeft.
Wordt vervolgd..




Edited By Brutus on 1193733113
maui
Berichten: 525
Lid geworden op: 05 jul 2002 22:33
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Bericht door maui »

Het slepen mag max 50km zijn met ten hoogste 50 km per uur (volgens mij hoor).

Hopelijk ga je langer en meer genieten van je nieuwe aanwinst!!! :D

Veel Dodge plezier !!! ( en sleutel natuurlijk ook)

groet Maui
country4all
Berichten: 564
Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
Contacteer:

Bericht door country4all »

Proficiat Henton en dat allemaal zonder de Sint en de Kerstman, veel sleutel plezier.
Gr Jan. :;):
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

country4all schreef:Proficiat Henton en dat allemaal zonder de Sint en de Kerstman, veel sleutel plezier.
Gr Jan. :;):

Thanks Jan,
Het zal allemaal wel goed komen. Zit in ieder geval een nieuwe stuurbekrachtiging op dus voorlopig heb ik je niet nodig hahaha :D
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

maui schreef:Het slepen mag max 50km zijn met ten hoogste 50 km per uur (volgens mij hoor).

Hopelijk ga je langer en meer genieten van je nieuwe aanwinst!!! :D

Veel Dodge plezier !!! ( en sleutel natuurlijk ook)

groet Maui
Ik ga er zeker langer en meer van genieten omdat ik nu de tijd zelf in kan delen en niet "moet". En dat van het slepen we gokken er maar op dat er niks kapot gaat. dus alle info of het wel of niet verstandig is is welkom.
Kan altijd nog een aanhanger regelen mocht het niet verantwoord zijn. Maar dan gaat het geld kosten en dat wil ik zo min mogelijk doen.
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Hoeraaaa voor Henton :D

Heel veel plezier en succes ermee!

Volgens mij mag je ongelimiteerd slepen als je de aandrijfassen loshaald!?




Edited By robdodge on 1193736440
country4all
Berichten: 564
Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
Contacteer:

Bericht door country4all »

Ha Ha niet nodig had je gedacht geef maar eens je volledige gegevens door zodat we je kunnen omschrijven van donateur naar hopelijk betalend lid. :D
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
dodgedude
Berichten: 113
Lid geworden op: 01 apr 2006 19:21
Locatie: waalwijk
Contacteer:

Bericht door dodgedude »

Brutus

Heel veel suc6 met je nieuwe aanwinst.
Dus toch weer goed het Dodgevirus te pakken.
En veel sleutelplezier ,want als je in het woordenboekbij sleutelen kijkt staat er Dodge.

grtzzzzzzz Dodgedude
MOPAR OR NOCAR
THIS IS WHAT COOL LOOKS LIKE !

Dodge ramcharger 1982

Afbeelding
Dikkiedik
Berichten: 355
Lid geworden op: 06 feb 2004 16:49
Locatie: Obdam

Bericht door Dikkiedik »

Gefeliciteerd met de aankoop!
Volgens mij maakt het voor een W niets uit hoever je 'm sleept zolang de tussenbak maar in neutraal staat. Vanaf daar wordt er immers niets meer aangedreven door de wielen. Bij een normale wagen (zonder tussenbak) met automaat blijft deze wel in beweging en daarom dus niet te ver slepen.
Maar in elk geval veel suc6 met het transport.

Groeten Dick
W200- '77, 360, D60 Front & Rear
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

Nog ff navraag gedaan maar slepen mag dus niet officieel van de politie. vroeger werd het gezien als aanhanger als je sleept met de motor uit.
Maar aangezien de regels veranderd zijn werd mij medegedeeld dat het voor eigen risico is als je het toch doet. Je zal hem dus eerst weer moeten verzekeren..
Ik ga dus toch maar proberen met een aanhanger.
Wordt vervolgd.
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

zo is het in belgie ook.

een auto wordt niet aanzien als aanhanger, dus al je een auto sleept, dan moet deze in orde zijn om zich op de openbare weg te begeven (al da niet getrokken).

dus keuring, verzekering en inschrijving moet in orde zijn.
hier in belgie kan je dit omzeilen door garage platen te gebruiken. bestaan die bij jullie niet? deze platen zijn door de garage ingeschreven en verzekerd en mogen op eender welke wagen
Dennis the Menace
Berichten: 126
Lid geworden op: 20 nov 2003 20:34

Bericht door Dennis the Menace »

Zoals eerder al gezegd gefeliciteerd.....ennuh verstandig de aandrijfassen op de assen los te halen en op te binden aan het chassis scheelt het werk van ze ertussen uit halen
86'er Dodge B250 camper 318cui
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

Dennis the Menace schreef:Zoals eerder al gezegd gefeliciteerd.....ennuh verstandig de aandrijfassen op de assen los te halen en op te binden aan het chassis scheelt het werk van ze ertussen uit halen
Heb toch maar een aanhanger geregeld lijk me wel zo veilig en makkelijk.
Neem geen risico om gelijk de eerste dag al tegen een bekeuring aan te lopen, zal je net zien.
De garage is ook al opgemeten en het past allemaal gelukkig. vanaf zaterdag kan de hobby weer opgepakt worden.
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Vergeet je geen foto's te maken!!!

Zoals je zelf weet kijken we heeel graag foto's :p
Brutus
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 jun 2003 00:25
Locatie: Kruisland
Contacteer:

Bericht door Brutus »

robdodge schreef:Vergeet je geen foto's te maken!!!

Zoals je zelf weet kijken we heeel graag foto's :p
JaJaJaJa er worden zeker foto's gemaakt.
Misschien zijn er wel mensen bij die niet op de foto willen maar die zal ik wel foto choppen.
Plaats reactie