Halleekes - ff voorstellen

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
netraam
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2010 11:40
Locatie: Dongen

Bericht door netraam »

Mijn naam is Maarten en ben sinds februari trotse eigenaar van een Dodge Sportman Tioga II uit 1977.
Een lekkere V8 5.7 liter automaat.
Ik weet niet of deze camper tot de doelgroep hoort van dit forum, zie er niet veel hier :)
Ik zal eens proberen wat foto's te plakken...

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>


Ik hoop toch dat ik hier met wat technische vragen terecht kan.

Zijn er nog anderen met een Dodge Sportsman uit die tijd?
Robbedoes
Berichten: 273
Lid geworden op: 22 jul 2008 09:05
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Bericht door Robbedoes »

Hoi,
welkom hier en wat een mooie camper, man!
Ik heb zelf een B300 Sportsman personenbusje uit 1972 waar nog het nodige aan gedaan moet worden.
En DTB gaat niet alleen over Pickups en 4x4 en Off-Road rijden, het gaat om het plezier dat we met z'n allen hebben in het bezitten - en onderhouden van en het rijden met een Dodge Truck en daar hoort jouw camper natuurlijk ook bij!
:cool:




Edited By Robbedoes on 1277275803
Robbedoes

V8 Power Enthousiast.
Plaats reactie