Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

keuring - koplampen

109-1091557690

Bericht door 109-1091557690 »

Op mijn dodge zitten nu lampen uit 1 geheel,dus geen los lampje in het glazen huis zoals bij een normale auto.Is dit een probleem met de keuring voor een nl kenteken?
Zoja waar kan ik deze door vervangen?PS het is een 76 er
116-1069343120

Bericht door 116-1069343120 »

Naar wat ik op het forum zo links en rechts gelezen hebt kun je die gewoon uit een andere sloopauto halen , geloof een golf 1 of golf 2
Huigie
Berichten: 180
Lid geworden op: 23 aug 2002 15:18
Locatie: Donkerbroek

Bericht door Huigie »

Bedoel jij dat je geen los stadslichtje in je koplamp heb zitten?Daar zijn de meningen van keurmeesters lichtelijk over verdeeeld,maar de mijne is met stads/knipperlicht in 1 in de ondergril de laatste keer gewoon goed gekeurd.Heb nu ook nieuwe koplampen met hallogeen lampen gemonteerd,ook zonder stadslicht.Ga t binnekort wel horen wat ze dit keer ervan zeggen.Als je t bestel nr wil hebben van deze lampen kan ik t wel ff opzoeken voor je,suc6,
gr Huig...
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Naar wat ik begrijp, zitten er nog de oorspronkelijke "sealed beams" in. Die zijn hier niet toegestaan en moet je vervangen voor gewone gloeilampen of halogeens.
P.s.: sealed beams zijn lampen uit één stuk. Als het lampje defect is, moet je alles vervangen incl. de reflector.
Gerhart
109-1091557690

Bericht door 109-1091557690 »

Gerhart schreef:Naar wat ik begrijp, zitten er nog de oorspronkelijke "sealed beams" in. Die zijn hier niet toegestaan en moet je vervangen voor gewone gloeilampen of halogeens.
P.s.: sealed beams zijn lampen uit één stuk. Als het lampje defect is, moet je alles vervangen incl. de reflector.
Juist ja dat zit er in ,maar waar kan ik deze het beste door vervangen en zo min mogelijk aan hoef te passen??

Gr Martijn
gukke
Berichten: 141
Lid geworden op: 17 feb 2003 00:00
Locatie: Kortenberg (Belgë)
Contacteer:

Bericht door gukke »

Als je lichten neemt van een VW GOLF II dan heb je een versie waar er een standlichtje (Belgie) bij inzit.
Zodat het inorde is.
Deze lichten zijn ineens ook H4.
Plaats reactie