Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Wouter Raaphorst - DTB Member 548

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
wouter
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 mar 2001 22:29
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door wouter »

Hoi,

Ik ben Wouter.
Lid van de DTB sinds feb 2000.

Afbeelding
Direct toen ik mijn Dodge kocht ben ik lid geworden. Heb er wel wat werk aan gehad. Mijn Dodge had in zijn vorige leven voornamelijk stil gestaan (20 jaar bij het amerikaanse leger) en onder een dennenboom (5 jaar in Vriezeveen). 4400 miles oud en op vele plekken rot. Ik heb in het eerste jaar niet gereden maar veel gelast, gesleuteld en stukken vervangen. Sinds Hemelvaart 2001 is mijn Dodge terrein vaardig en, zoals je kan zien, ook geschikt als U-boat, als die maar niet afslaat. Nieuwigheid zal ik maar zeggen.

Afbeelding

Als extra's heb ik een oliekoeler voor de automaat gemonteerd en staat de Dodge op 36"Hummers. Voorvering opgehoogt door bladen van achter pakketten toe te voegen en assen voorzien van ontluchtingsslangen. Open dak, radio en 27mc sieren het spartaanse interieur. Geen stuurbekrachtiging: Spierballen/hard werken en dat niet alleen in het terrein!

Afbeelding

Ook geinstalleerd: 116 l LPG installatie (tank in de bak) home made uitlaat met Cherry bombs links en rechts en luchthoorns.
Wat nog op de verlanglijst staat zijn: lier, rollbar met lampen en sidebars. Ik dacht die laatste eerst niet nodig te hebben, maar ben al tot mijn schade en schande wijs geworden: als ik weer eens te enthousiast word dan deukt zelf een W200 makkelijk.

Afbeelding

Terreinrijden is mijn lust en leven. Daar heb ik deze Dodge voor! Wanneer ik maar kan, rijd ik. Zie ook http://www.offroad-challenge.nl Bij die club is mijn Dodge een van de grootste terreinwagens. Is af en toe wat lastig, de parcours die ze uitzetten houd rekening met wagens met een draaicircel die de helft is van de mijne.
Helemaal thuis voel ik me als ik rijd met de vrienden van http://www.chaosboyz.nl. Heerlijk zinloos geweld in het terrein. Dodge rijden = genieten. Dodge rijdend houden sleutelen is overigens ook leuk. Is ook wel nodig, als je zo enthousiast rijd als ik....


Voor de aanhouder is geen weg onbegaanbaar!

wouter@chaosboyz.nl



(Bewerkt door wouter at 8:26 pm on Okt. 13, 2001)
--> Voor de aanhouder is geen weg onbegaanbaar. <--