Deze is van een chevrolet en is dus volgens mij ook weer omgekeerd en weer gelast.
Wie heeft hier een oplossing voor of nog het een en ander liggen zodat ik het eindelijk maar toch goed kan monteren zonder die gelaste onderdelen.
Het te kleine conische gat kan ik op mijn werk wel op maat frezen.
Heb al keringen voor stuurhuis van Arjan die moeten er ook nog effe in, maar ik zat al te denken om een compleet setje bij hem te kopen dan heb ik alles in een keer goed.
Als het conische gat kleiner is heb je dan niet de mogelijkheid om dit gat van bovenaf naar beneden conisch te maken of is de grootste diameter (nu onder dus) al groter dan de kleinste diameter die je nodig hebt?
Beetje cryptisch maar ik hoop dat je me begrijpt :D
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
hallo ik heb nog wel een pitmanarm liggen dit is k30 spul ik rij hier zelf al jaren mee zonder problemen je moet allen je draglink verbuigen zodat hij past maar dat is goed te doen.
Kan mij goed voorstellen, dat je er een beetje moe wordt van al dat gerotzooi.
De banaan is orgineel en de stuurkogel moet inderdaad aan de onderkant gemonteerd worden.
gr Jan
gr Jan
Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
Nou na enkele dagen knutsellen heb ik die grijze banaan eindelek zo als ik hem wou hebben. Gat dichtgelast en een buis er aan gelast ,toen in de vierklauw opnieuw uitgedraaid maar nu zo dat de draglink er wel boven op komt om meer hoogte te krijgen in het gehele plaatje.
O ja Hilbert je hebt nog een pitman arm liggen hoe komt de kogel daar in? Anders stuur effe een Pm met tel nr bel ik je wel effe
Ha nee vind ik niet, alleen de boel nu goed passend maken.
Het conus van die hoge banaan was te klein voor stuurkogel van mijn draglink, dus passend gemaakt. Ik kon ook de boel doorslijpen en weer lassen (minste werk).
Maar ik wou dat gelas niet en heb nu iets wat wel goed past, de werking moet ik nog effe afwachten.
Volgens mij is elke Dodge anders, die van mij is voor ook helaas opgehoogd met blokken (in de toekomst gaan die er tussen weg) ik denk dat dat ook invloed heeft op het stuurhis en draglink gebeuren.
IK en m'n buurùman hebben gewoon een verhoogde pitmanarm en draglink gekocht van Summit en alle problemen met m'n sturen waren opgelost en ales zit terugf in een normale hoek!
Beide W200's zijn op blokken en bladveren opgehoogd!
Mvg, Nils