Pagina 1 van 1

Geplaatst: 19 okt 2011 19:46
door smoky joe
Hallo

Zat me af te vragen of je de shackles voor de achterste bladveren gemakkelijk zelf kan maken en tevens de houders die aan het chassis zijn geklonken en of er iemand ervaring mee heeft. Te

Kwam op het ide omdat ik net effe op mijn rug onder de Dodge lag om de bouten die er doorheen zitten te meten.

Wil deze bouten zelf draaien met M16 er op en een gaatje er door heen om daar een vet nippel in te draaien.

Klaas

Geplaatst: 19 okt 2011 20:45
door country4all
Hallo Klaas ik heb wat info voor je,maar deze site staat al zolang bij ons op het forum veel mensen weten het niet,doe er je voordeel mee.
suc6.
null

Geplaatst: 19 okt 2011 22:23
door smoky joe
Moi Country4all

Super site Jan :D :)

Nou moet ik extra van die dingen scoren denk ik om alles voor te berijden.

En ik denk dat ik die blokken er dan wel tussen weg kan laten toch?

Klaas

Geplaatst: 20 okt 2011 20:39
door smoky joe
Nog een vraagje.

Is er ook zoiets voor de voorkant?

En wie heeft de ophanging voor de bladveren achter nog aan een oud chassis zitten?

klaas

Geplaatst: 20 okt 2011 21:04
door country4all
Ja voor de voorkant bestaat ook zoiets,ik heb ze eronder gehad met 4 schokbrekers en nog dweilde hij als een zwabber,zelfs met een stuurdemper zocht hij zijn eigen weg.
shakkle front

Geplaatst: 20 okt 2011 23:39
door Dikkiedik
Jan, had je ook de voorste ophangpunten verlaagd/verlengd? Anders komt de as onder een andere hoek te staan en klopt er van je caster niets meer en gaat ie idd zwabberen.

Geplaatst: 21 okt 2011 09:40
door ikke
Je bent toch ook nog afhankelijk van de lengte van de schokbreker?

Geplaatst: 21 okt 2011 10:14
door country4all
Dikkiedik schreef:Jan, had je ook de voorste ophangpunten verlaagd/verlengd? Anders komt de as onder een andere hoek te staan en klopt er van je caster niets meer en gaat ie idd zwabberen.
Ja dat had ik ook gedaan ,maar ik denk dat bij mij het verenpakket ver naar de filisteinen was.
En ik had ook langere schockbrekers gemonteerd 4stuks zelfs.