Pagina 1 van 1

Geplaatst: 02 okt 2007 20:35
door eddy85
Hallo

Onlangs had ik het probleem bij het draaien aan mijn stuur dat de rubber tussen de stuurstang en de servopomp kapot is gegaan (waarschijnlijk verstorven).

Ik heb zon' nieuwe rubber kunnen bemachtigen, maar ben niet 100% zeker van de montage die ik nu gedaan heb.
Ik denk wel dat het juist is maar het probleem is dat als ik aan mijn stuur draai het soms hard is en plots een halve draai doorschiet. Het is soms beter als de bouten niet hard aangespannen staan dan als ze wel hard aangespannen staan.
Ik weet dat het allemaal niet meer zo origineel uitziet, maar ja ...

Ahja het gaat over een W200 met servo, is niet verhoogd en oliepeil servo is oké.
Hopelijk kan iemand mij verder op weg helpen

greetz eddy

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Geplaatst: 02 okt 2007 22:31
door 103-1165593000
Ik denk dat ze de stuurstang niet verlengt hebben toen ze stuurbekrachtiging geplaatst hebben,hoor je eigenlijk een stukje tussen te smeden.

Geplaatst: 04 okt 2007 22:08
door eddy85
kan er misschien iemand een foto posten van een werkend stuur met servo aub.
zodat ik een idee heb van hoe het wel zou moeten?