Geplaatst: 01 apr 2010 22:01
Hallo dodgers, ik heb net stuurbekrachtiging ingebouwd in mijn W200 (overgezet van de crosser naar de daily)
maar nu stuurt hij heel zwaar (zwaarder dan voorheen),
het olie level is op pijl, en heb de voorkant al omhoog gehad, en banden een tijdje van links naar rechts gedraaid, geen verschil,
nu herinner ik me dat ik tijdens het opknappen van de stuurbekrachtiging, een onderdeeltje uit de pomp viel
(soort stalen busje, met daaromheen, wat ruberen ringetjes o.i.d.
Deze zit in de high-presure koppeling, vervolgens heb ik dit onverdeel weer terug geplaatst, maar nu begin ik te twijfelen, of dit misschien andersom erin moet,
het zit nu met de smalle kant de pomp in, en bredere kant daarna, vervolgens opgesloten met de grote moer die het aansluitpunt is van de (nieuwe) high pressure hose
heeft iemand hier ervaring mee?, heb de haynes er al op na geslagen, maar zo'n onderdeeltje wordt niet vermeld hoe het moet zitten
b.v.d
maar nu stuurt hij heel zwaar (zwaarder dan voorheen),
het olie level is op pijl, en heb de voorkant al omhoog gehad, en banden een tijdje van links naar rechts gedraaid, geen verschil,
nu herinner ik me dat ik tijdens het opknappen van de stuurbekrachtiging, een onderdeeltje uit de pomp viel
(soort stalen busje, met daaromheen, wat ruberen ringetjes o.i.d.
Deze zit in de high-presure koppeling, vervolgens heb ik dit onverdeel weer terug geplaatst, maar nu begin ik te twijfelen, of dit misschien andersom erin moet,
het zit nu met de smalle kant de pomp in, en bredere kant daarna, vervolgens opgesloten met de grote moer die het aansluitpunt is van de (nieuwe) high pressure hose
heeft iemand hier ervaring mee?, heb de haynes er al op na geslagen, maar zo'n onderdeeltje wordt niet vermeld hoe het moet zitten
b.v.d