Kniebanden, enkelbanden, zwembanden??? ??? :pmaui schreef:Met wat voor banden ik rij? hoezo :D
gewoon zelf gemaakte banden....
u-bolts - joeboltz
Gerhart schreef:Mijn gedachtengang is als volgt... (enz)
Ha Gerhart,
Heel duidelijk. Ik denk dat we zeker op 1 lijn zitten, alleen op het gebied van de verantwoordelijkheid van een fabrikant blijf ik toch altijd m'n twijfels houden. Ik ben tenslotte degene die de onderdelen monteert. Ik zou dan ook graag zwart op wit willen hebben dat het ook daadwerkelijk wettelijk is toegelaten.
Ik geef toe dat als ik het gevoel heb dat ik me in een grijs gebied begeef, ik vaak het idee heb dat het dan ook niet meer uit maakt of het donker- of lichtgrijs is en dat is inderdaad niet altijd goed.
Zoals je al zegt kan een beetje discussie heel leerzaam en verhelderend zijn. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht, maar hoop wel dat er af en toe iemand is die iets kan doen met een opmerking die ik maak, zonder dit nou meteen als bijbelse waarheid aan te nemen.
See you! :)
My wife? yes.
My dog? maybe.
My Dodge? NEVER!
My dog? maybe.
My Dodge? NEVER!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 25 jun 2006 21:52
- Locatie: druten
Ik heb ze zelf net U-BOLTS gekocht ,bij VAN DAM.
deze zijn van het merk RANCHO,de kosten waren 98 euro
Hij is ook verhuist ,hier het juiste adres
D VAN DAM JR BV
STEENOVEN 14
3911 TR RHENEN
TEL 0317-619629
FAX 0317-619719
E-MAIL VAN.DAM@WXS.NL
GR JAN
Edited By JAN/DODGE on 1175060943
deze zijn van het merk RANCHO,de kosten waren 98 euro
Hij is ook verhuist ,hier het juiste adres
D VAN DAM JR BV
STEENOVEN 14
3911 TR RHENEN
TEL 0317-619629
FAX 0317-619719
E-MAIL VAN.DAM@WXS.NL
GR JAN
Edited By JAN/DODGE on 1175060943
ik heb bij b&s in tiel een ophogingsset voor achter besteld (Rancho 4") dat is 2 blokken en vier maal square u-bolts voor zoon 116 euro ex, en ubolts voor de vooras zoon 60 euri ex. plus verzendkosten komt dat neer op zoon 220 euro. dat is zonder de schokbrekers en bladveren. schokbrekers kosten btw 67.25 euro per stuk (rancho rs5000) maar wel de volgende dag in huis
Hallo
Een hoop getyp over bladveren net wat ik zoek, alleen ik heb er voor blokken onder die ik wil verwijderen. En mijn bladveren staan recht (bijna andere kant op). Hoe krijg ik nu de juiste hoogte weer met bladveren en nieuwe schokdempers? En kun je beter vervangen of vernieuwen als ik ga vervangen dan zijn die dingen ook wel 20 jaar oud. Wat is het beste en goedkoopste :) Dat gaat vast niet samen. Zijn die van een ambulance ook beter.
Gr Klaas
Een hoop getyp over bladveren net wat ik zoek, alleen ik heb er voor blokken onder die ik wil verwijderen. En mijn bladveren staan recht (bijna andere kant op). Hoe krijg ik nu de juiste hoogte weer met bladveren en nieuwe schokdempers? En kun je beter vervangen of vernieuwen als ik ga vervangen dan zijn die dingen ook wel 20 jaar oud. Wat is het beste en goedkoopste :) Dat gaat vast niet samen. Zijn die van een ambulance ook beter.
Gr Klaas
Dat is de manier.stillewillie schreef:Hallo je moet gewoon een veer paket van achter nemen
en de 1 eerste veer blad waar de voor veren aan het chassis mee vast zit gebruiken en 3 veren van achter gebruiken dan kont hij een heel stuk oom hoog en het is veilig m.v.g stillewillie
Wat je ook nog kunt doen is je zeg maar moederblad opnieuw laten buigen bij een bladveer specialist.
De voorkant heeft dan ongeveer 10cm lift.
-
- Berichten: 564
- Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
- Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
- Contacteer:
Heb de link even opnieuw gedaan, Jan.
Eeltink veertechniek
Ze kunnen alles maken; precies hetzelfde zoals je nu hebt, maar ook net zoveel hoger (of lager) als je wilt.
Eeltink veertechniek
Ze kunnen alles maken; precies hetzelfde zoals je nu hebt, maar ook net zoveel hoger (of lager) als je wilt.
Gerhart
Achter horen die blokken er tussen, maar voor niet. Er zit trouwens ook verschil in links en rechts van de blokken.
Een paar weken geleden ben ik nog nieuwe veerstroppen wezen halen bij Eeltink. Voor vier stuks incl de moeren (M14) was ik 95 euro kwijt. Dit waren dan wel ronde stroppen en geen vierkante, want ik heb gelijk een u-bolt flip gedaan bij mijn crosser.
Een paar weken geleden ben ik nog nieuwe veerstroppen wezen halen bij Eeltink. Voor vier stuks incl de moeren (M14) was ik 95 euro kwijt. Dit waren dan wel ronde stroppen en geen vierkante, want ik heb gelijk een u-bolt flip gedaan bij mijn crosser.
My lug nuts require more torque than your Suzuki makes.