Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

stuurt erg licht

Common Suspension & Steering Questions & Answers
Algemene vragen over Ophanging & Stuursysteem
eapresley2
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jan 2003 15:21

Bericht door eapresley2 »

Is er een oplossing voor dit probleem,mijn w200 stuurt extreem licht,is hier een oplossing voor?
rudodge
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 mei 2002 00:03
Locatie: Heelsum (gld)

Bericht door rudodge »

hey
nah volgens mij is er geen oplossing hiervoor
ik schrok me ook kapot toen ik bij mij stuurbekrachtiging had ingebouwd,kan met de pink het stuur ronddraaien
volgens mij moet je er gewoon ff aan wennen
volgens mij is het zo dat bij nieuwere auto,s hoe harder je rijdt des te minder je stuurbekrachtiging word,maar onze dodgies geven continu bekrachtiging

mvg rudodge
66-1032709983

Bericht door 66-1032709983 »

wat wil je nog meer ?????
een dodge die ligt stuurt geweldig toch :D :D ;)

greets ben ramcharger 4ever :D :D
wouter
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 mar 2001 22:29
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door wouter »

Hoi,

Nou heb ik recentelijk €600 uitgegeven om dat lichte sturen te bereiken. Was het zat om telkens het bodybuild gevoel te hebben als ik een stukkie gereden had in mijn Dodge.

Er is vast nog wel iemand anders zonder stuurbekrachtiging die zijn onbekrachtigde installatie wil ruilen met jouw bekrachtigde..... Ben jij van dat lichte sturen af! En hij blij. Dat weet ik zeker...
Hoe lang jij blij zal blijven is voor mij dan nog wel de vraag...

Groeten, Wouter.
--> Voor de aanhouder is geen weg onbegaanbaar. <--
74-1042046553

Bericht door 74-1042046553 »

eapresley2 schreef:Is er een oplossing voor dit probleem,mijn w200 stuurt extreem licht,is hier een oplossing voor?
Ik wil wel ruilen hahaha krijg je van mij 2 onbekrachtigd. :D
kars
Berichten: 200
Lid geworden op: 29 apr 2001 13:33

Bericht door kars »

Je kan natuurlijk ook de pomp van je stuurbekrachtiging mollen, dan stuur je helemaal lekker zwaar , en dan heb je ook wat van die halve vrije slag om het spannend te houden op rotondes ???
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

je mag hem ook tegen de mijne ruilen..stuur me eigen de hompes..wij hebben een ford ranchero..zit ook een stuurbekrachtigins pomp in..daar rijdt je dus ook met een pinkje..lichter dan een nieuwe auto met stuurbekrachtiging..wees er gewoon heel gelukkig mee..mij gaat het dadelijk nog heel wat bakken geld kosten wil ik dat ook hebben..

groetjes Ingridje
Plaats reactie