Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

verhoogen (body lift) - is dit nodig

Common Suspension & Steering Questions & Answers
Algemene vragen over Ophanging & Stuursysteem
109-1005169100

Bericht door 109-1005169100 »

ik heb een w200 gekocht en nu heb ik hem helemaal gestript. maar nu ik hem weer in elkaar wil gaan zetten vraag ik me af of het wel goed is hem te verhogen ik wil er mee gaan trein rijden en heb er grotere wielen met hummer banden op liggen .nu ben ik bang dat die gaan aan lopen hoe is nu de beste manier om hem hoger te krijgen . en of is dat niet nodig want ik heb er nog geen ervaring mee
t.wittenaar
Site Admin
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 mar 2004 09:37

Bericht door t.wittenaar »

In onze vorige TechTalk stond nog de volgende discussie over verhogen, omdat hier weer een vraag is over verhogen heb ik gemeend er goed aan te doen deze informatie hierbij te plaatsen.
groeten Tonnie Wittenaar



Date: 01/10/01 08:53:19 PM
Name: Frank hendriks

Hallo Dodgers,
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Dodge D350 Extended Crewcab van 1985. Ik wil hem graag iets (laten) verhogen en ben op zoek naar alle mogelijke informatie.(bestaan er verhogingssets?) Het schijnt en extra moeilijkheidsfactor te zijn omdat mijn Dodge voor
spiraal vering heeft en achter bladveren.
Wie kan mij helpen?

Groetjes Frank Hendriks. Member 592.

----------------------------------------------------
Date: 01/11/01 11:52:19 AM
Name: Berger

Ik heb zelf een D200, die heeft ook 2-wiel aandrijving, en schroefveren aan de voorzijde.