Geplaatst: 07 jul 2002 10:19
ik heb zelf ook last van veel vrije slag op het stuur van mijn W350 crewcab, deze is wel verhoogd.....
moest de stuurinrichting daar niet op aangepast worden, omdat alles net onder een iets andere hoek staat??
de pitmanarm heeft ook speling naar boven en beneden (uiteinde) het is geen speling op de stuurstang uit het stuurhuis. wat wel kan is dat de getande as wat versleten is.
waneer de de stuurkogels smeert met vetspuit mag er dan vet aan de onderkant van het rubber uit komen of enkel boven.
hoeveel speling mag er op de 1e as na de pitmanarm aanwezig zijn (as met 2 stuurkogels)
ach nog zat te doen groetjes MAUI
moest de stuurinrichting daar niet op aangepast worden, omdat alles net onder een iets andere hoek staat??
de pitmanarm heeft ook speling naar boven en beneden (uiteinde) het is geen speling op de stuurstang uit het stuurhuis. wat wel kan is dat de getande as wat versleten is.
waneer de de stuurkogels smeert met vetspuit mag er dan vet aan de onderkant van het rubber uit komen of enkel boven.
hoeveel speling mag er op de 1e as na de pitmanarm aanwezig zijn (as met 2 stuurkogels)
ach nog zat te doen groetjes MAUI