DTB Member 509 - Gerhart van Vuuren
Dank!Robbie schreef:Mooi hoor Gerhart!
Maar wat is de reden dat de gaten van de lampjes in je voorschermen zijn verplaatst?
Onderin de spatborden was geen plek meer :D
Zoals je ziet is de onderkant (voorkant)van het spatbord wat korter geworden, dus de lampjes vielen erbuiten.
Dus ik had twee opties: helemaal geen lampjes of verplaatsen. Ik vond ze wel geinig, dus verplaatsen maar.
Spatborden zijn ingekort omdat het zo'n raar gezicht is (vind ik) als de spatborden nog 10 cm. lager doorlopen dan het front.
Gerhart
Ja dat was me ook op gevallen maar kon de woorden niet vinden om het duidelijk te maken :DGerhart schreef:Spatborden zijn ingekort omdat het zo'n raar gezicht is (vind ik) als de spatborden nog 10 cm. lager doorlopen dan het front.
En je voorbumper? Of gaat die er niet meer op komen?
Ik heb zelf ook een tijdje zonder gereden en toen stoorde het mij eerlijk gezegd ook, die 10cm... Verder oogt het heel mooi zonder bumper (vind ik :;): )
Zo....vorige week chassis weer opgehaald.
Beetje ongepland ook de cabine en het plaatwerk weer meegenomen. Het was eigenlijk de bedoeling dat cabine en plaatwerk bij de restaurateur zou blijven tot alles gespoten was. Budget en verandering van eigenaar van het restauratiebedrijf zorgde ervoor dat de cabine daar geen plek meer had.
Daarom chassis, cabine en overige plaatwerk maar naar huis gehaald om hier het spuiterk af te wachten.
Oftewel: ze is weer thuis!!
Maui bedankt weer!!
Beetje ongepland ook de cabine en het plaatwerk weer meegenomen. Het was eigenlijk de bedoeling dat cabine en plaatwerk bij de restaurateur zou blijven tot alles gespoten was. Budget en verandering van eigenaar van het restauratiebedrijf zorgde ervoor dat de cabine daar geen plek meer had.
Daarom chassis, cabine en overige plaatwerk maar naar huis gehaald om hier het spuiterk af te wachten.
Oftewel: ze is weer thuis!!
Maui bedankt weer!!
Laatst gewijzigd door Gerhart op 12 jan 2020 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerhart
-
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 06 okt 2005 21:28
- Locatie: Lommel
- Contacteer:
-
- Site Admin
- Berichten: 564
- Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
- Locatie: Daarlerveen (Ov)
- Contacteer:
Das geen Indiaan maar een Mauiaan hoor :D
Gaat de goede kant op Gerhart, eindelijk komt het echte Dodge rijden weer in zicht!
Respect voor al het werk wat je er aan gedaan hebt (en wat nog komen gaat)
Gaat de goede kant op Gerhart, eindelijk komt het echte Dodge rijden weer in zicht!
Respect voor al het werk wat je er aan gedaan hebt (en wat nog komen gaat)
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
Thuis aangekomen nog even de laatste dingen aan de carosserie aangepakt (paneeltjes pasmaken, nodige gaatjes boren, doorvoeringen maken) zodat dadelijk na het spuiten alles zo in elkaar kan.
Was wel nodig, want bij de restauratur zijn niet alle bouten en schroeven gemonteerd geweest......nog even een paar gaatjes moeten aanpassen.
Hierna gaat de carosserie eraf en wordt waarschijnlijk volgend jaar gespoten.
Dan kunnen de motor en transmissie weer ingebouwd worden (en nog een paar duizend kleine klusjes).
Wordt vervolgd.
Was wel nodig, want bij de restauratur zijn niet alle bouten en schroeven gemonteerd geweest......nog even een paar gaatjes moeten aanpassen.
Hierna gaat de carosserie eraf en wordt waarschijnlijk volgend jaar gespoten.
Dan kunnen de motor en transmissie weer ingebouwd worden (en nog een paar duizend kleine klusjes).
Wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door Gerhart op 12 jan 2020 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerhart
-
- Berichten: 564
- Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
- Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
- Contacteer: