Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Ingid Rijsdijk - DTB Member 792 - Ingridje

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

Hier dan eindelijk een foto van mijn dodgje
Hij is nog niet af..uiterlijk dan he..
rollbar komt er een deze dagen op..
binnenkant moet helemaal nog gebeuren..
(als het goed is loopt mijn motor vanmiddag ook weer)ze hebben het blok ook opnieuw gespoten..ben zeer benieuwd nar het resultaat
apk moet ie nog steeds opnieuw hebben maar dat gebeurt in de loop van volgende week..
Dus vanaf volgend weekend ben ik geheel aanwezig op de weg..na zoveel pech mag dat onderhand ook weleens ..Ik heb hem al 5 weken in mijn bezit..mar echt gedodged heb ik niet..maar doordat ie stilstond heb ik wel genoeg tijd gehad om de kwast in mijn hand te nemen
de eerste foto is zoals ik hem gekocht heb..

leuk als iemand hem zou herkennen als roestbak

de tweede foto is zoals ie nu is
Bijlagen
dodge_kleiner.jpg
dodge_kleiner.jpg (28.24 KiB) 2930 keer bekeken
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

en dit is ie nuuuu..
Bijlagen
dodge_af_vk.jpg
dodge_af_vk.jpg (22.56 KiB) 2930 keer bekeken
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

hier is ie schoongemaakt en moet ie nog gespoten worden..
Bijlagen
dodge_blok.jpg
dodge_blok.jpg (25.02 KiB) 2930 keer bekeken
roja
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 mei 2002 12:15
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Bericht door roja »

Hoi,

Da's heel mooi geworden. Complimentjes

Groet,

Roy
Looking for another Dodge
kars
Berichten: 200
Lid geworden op: 29 apr 2001 13:33

Bericht door kars »

Ziet er goed uit. Waar ga je het blok mee spuiten ?
Bas Z
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 feb 2003 20:43
Locatie: Noordwijk ZH

Bericht door Bas Z »

Ziet er goed uit hoor Ingrid!

Hier zie je ook gelijk hoe zo'n ouwe geroeste Dodge kan opknappen van een verfbeurt!

Nu hopen dat ie zonder geouwehoer door de A.P.K. komt en rijuh maar!!

Groetjes Bas Z
Dodge......A man's best friend!
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

het blok zit er helaas nog niet in..het was allemaal wel erg veel werk..
dus nu gaan ze er dinsdag pas aanverder..snik snik

kars..het blok is gewoon met egine paint blauw gespoten..de orginele kleur..en dan voor hoge temperaturen..grloog dat er op deze 500 graden stond..
bij elke autozaak wel te halen hoor..
greettttzz Ingridje
spookje
Berichten: 109
Lid geworden op: 19 okt 2002 15:25
Locatie: voorhout

Bericht door spookje »

:D ziet er goed uit :D
Dodge w 200 '77
Dodge D200 ' 77
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Is zeker de moeite waard, zo'n verfbeurtje!!!
Ziet er goed uit, Ingridje!
Gerhart
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
als het goed is heb ik mijn dodge na 6 weken in mijn bezit te hebben wer onder mijn kont..

Blokje ligt erin..hebben van alles overgezet op het nieuwe blok van het oude blok..want van het nieuwe blok bleek een hoop niet te werken..
het motortje gelukkig wel..
Hij loopt heel soepel..mooi geluidje..
maar ik ga er voorlopig even rustig mee rijden..want het blok heeft 1.5 jaar stil gestaan dus hij moet even weer ingereden worden..
Vandaag gaat ie door de A.p.k. waar ik neem dat ie er dit keer wel doorheen komt omdat we al een apk hebben gehad en ze de afgekeurde dingen netjes op een rijtje hebben gezet..
Ik sta echt te popelen totdat ze me bellen..En dan ook met goed nieuws..
want anders zie ik de bui alweer hangen..dan ben ik hem weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een halve week kwijt..
Mijn bak heeft werkelijk constant 2 weken op de brug gestaan..de garage heeft er aan gewerkt..maar wij in onze vrij uurtjes ook..waar we een beetje verstand van hadden dan he..
Morgen krijg ik de rekening..en hoop dat ie een beetje meevalt..al weet ik wel dat ze schappelijk zijn hoor..
Ik heb ze elke dag lastig gevallen over mijn bakkie..hoe ie ervoor stond enzo..ze zijn gek van me geworden..
de eerste 4 weken was het nog ..heeeeeee lief meisje..en nu zijn ze blij dat die dodge vandaag hopelijk opgerot is..whahaha..( de rest van de garage ligt gewoon echt stil he) kunnen geen klanten meer aannemen omdat het monster van mij er staat..whahah..Dus IK hoop dat ie vandaag onder mijn billen zit..maar COYOTE cars hoopt dat natuurlijk ook he..
hihi

vandaag of morgen krijgen jullie ook het verlossende antwoord..(morgen wil ik dat mijn rollbar erop gaat) en mijn zielige man heeft al zo weinig tijd..want hij moet graven..voor de fundering
maar ik kan niet lassen helaas..


grrrrrrreeeeeeeeeetttttttzzzzzzzz Ingridje
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

AFGEKEURD..
dat kreeg ik vrijdag om 17.15 te horen..
nu op de apandage kap van 1 lpg tank..die moet er af en dat lukt bij de apk niet..
in de garage ook niet..maar toen ze er mee bezig waren zagen ze het gas er al uit dwarrelen..
Ik helemaal over de rooie..want had nu echt verwacht dat we hem van het weekend konden gebruiken..
Wij op vrijdag avond overal heengebeld..
en yep bij Ben Kinderen in Oirschot konden we vrijdag avond nog terecht..
Die heeft ongeveer een 1.5 uur er over gedaan om de apendage kap eraf te halen..(moet erbij vertellen dat die dingen echt op een plaats zat van pffffffff..en de frames van de gastanken zitten VASTGELAST..dus de tanken konden we ook niet laten zakken)
het wwas gelukkig de tank zelf niet dat lekte maar een dopje ergens op..(schroefdop van slang naar slang)

wij vrolijk savonds maar meteen bij vrienden op bezoek..waren toch in de buurt..
om 12 uur snachts rijden we naar huis..
wij waren heel alert ..dus hadden ons voorgenomen de eerste dagen even alles goed te controleren onderweg..koeilvloiestof en olie enzo..

stoppen bij een benzine station om dat dus te doen..en klaar..alles oke..start ie niet meer..K*T een lief vrouwtje met een peugootje en startkabels erbij gehaald een broem ..hij doet het weer..
wij weer onderweg..naar huis..
op een gegeven moment begint ie in te houde die Dodge..
Binnen 1 seconde stond ie aan de kant..want wil alles voortaan vermijden..
motorkap open..gelukkig ..geen warmlopertje..maar wat nu..ff starten dan maar weer..
nope niets..nada..allen wat tikjes..
dan maar de anwb bellen..
geen licht geen alarm licht..helemaaaaaaaaaaaal niets..accu leeg dus..
dus na een tijd onder de motorgekap gekeken te hebben dacht de anwb man het te weten..dynama kapot..
Owwwwww geen probleem dacht ik..ik heb er toevallig nog 1 in de auto liggen..
die eropgemonteerd..en hetzelfde verhaal..ook kadoek..
dan maar de accu opladen en met stadslichten naar huis..
sochtends (zaterdag) ben ik naar co oskam met de ranchero gereden en hebben we een nieuwe dynamo gekocht..
weer een stukje armer
begin de schijt aan die bak te krijgen..Ik wil nu weleens leuke tijden inplaats van K*T tijden
gisteren en vandaag eens lekker rondgereden..zelfs helemaal naar den bosch vandaag..
dus mijn vertrouwen begint weer te komen..
maar nu alleen nog even weten of ie werkelijk wel bijlaadt..
hoe kunnen we dat meten??? iemand een antwoord op??
de amperemeter doet het ..maar hij blijft hooguit op zijn helft staan..zels iets meer naar dicharge toe
en als ik de lichten aanzet staat ie meteen op D..
maar zo kan ik natuurlijk niet zien of mijn accu bijlaadt..want het metertje zal wel neit betrouwbaar zijn..
Ik hoor het wel van jullie

op naar ene leukere tijd en morgen de bak even afmelden en dan op naar de toekomst..van liefde en geluk..en dromen..met mijn mijn dodgie

greeeeetttzzz Ingridje
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

vanochtend vroeg naar made gebeld..
kan ik een spanningsregelar komen hale..yep dat kon..
Ik stap de bak in en frrrrrrrtttt..hij starte dus niet meer
ik van meuwissen opgebeld..ik kom wat later..haha..

Toen kwam het verlossende telefoontje..
Paul(sharky uit Breda)
belde me op wat er nu allemaal loos was..
Ikke alles uitgelegd en Paul is in zijn autootje gestapt en heeft de regelaar in made meteen opgehaald..en wij hier aan de slag..
Op zich is het een heeeeeeeeeeeeel verhaal apart..niet even wisselen maar een echte zoektocht..(zat maar 1 draadje aan de spanningsregelaar)
na ongeveer 4 uur kijken zoeken en proberen heeft sharky hem aan de praat gekregen hier..
hij ook snel naar huis want hij moest om 5 uur wer ergens anders gaan sleutelen..enne ikke snel mijn auto nog naar de keuring gebracht..
GOED GEKEURD

en de bak LAADT WEER BIJ

INGRIDJE IS HEEL GELUKKIG NU>>EN HOOP VOORLOPIG VAN DIE PROBLEMEN AF TE ZIJN..
Ik geloof wel dat ik alles in 1 mnd gehad heb waar jullie 2 of 3 jaar over doen..hihi..

Hee we gaan op naar de betere tijden
en PAUL harstikke bedankt..en voor de vrijgezelle dames hier..
Die Paul is best wel een lekker ding hoor..dusseeeeeee...whahahaha

en voor paul weer tot morgen want hij komt hier mijn rolbarrie ff lassen..

greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttzzzzzz
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

GOED NIEUWS MENSEN

INGRIDJE RIJDT ROND MET DER GEVAARTE
AL 2 DAGEN ZONDER DAT ER MAAR IETS GEBEURD MET DER AUTOOTJE
DUS IK DENK DAT MIJN REDDING NABIJ IS GEKOMEN..EN DAT IK NA 6 WEKEN EINDELIJK KAN GENIETEN VAN MIJN DODGE..
DE REKENING VAN HET INBOUWEN OOK BETAALD..HET VIEL ALLEMAAL REUZE MEE(TOCH VEEL GELD) MAAR ZE HEBBEN ME GEMATS

iK WIL IEDEREEN BEDANKEN VOOR DE STEUN DIE ZE ME GEGEVEN HEBBEN EN DE TECNISCHE GEGEVENS DIE IK VOORAL NODIG HAD..

EN VOORAL GERHART DIE AAN DE TELEFOON EEN GOED ADVIES HEEFT GEGEVEN EN VIA DE DTB SITE

PAUL DIE 2 DAGEN MEEGEHOLPEN HEEFT OM MIJN AUTO WEER LOPEND TE KRIJGEN EN HET UITERLIJK(ROLLBARR) ER OP HEEFT GEZET..

BAKKEBEESJUH VOOR ZIJN HEERLIJKE MAILS(WE BLIJVEN DOORGAAN HE)

MAUI OOK VOOR DE GOEDE ADVIEZEN

EN DE REST NATUURLIJK OOK..
EN TOT ZIENS OP DE AVONDJES EN DAAGJES DIE KOMEN GAAN..
ALLEMAAL EEN DIKKE KUZZZZZZ
VAN EEN EINDELIJK TEVREDEN DODGE RIJDSTER
DIE AL BIJNA MONTEUR KAN WORDEN

INGRIDJE
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

OOWW NIET TE VERGETEN MIJN MAN HENTON EN DOCHTER SHANNON BEDANKT
DAAT ZE WEKEN LANG TEGEN EEN SJAGARIJNIG GEZICHT HEBBEN MOETEN AANKIJKEN
EN ZE NOG STEEDS HIER WONEN
WHAHAHAH
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Ken je eindeluk benzine gaan verkwisten!!!!!!
Veel plezier met je karretje!
Gerhart
Plaats reactie