Geplaatst: 11 apr 2004 09:32
Hallo allemaal,
gister begon in 1 keer de Dodge als ie op temperatuur kwam te stotteren en overteslaan,(na afkoeling liep ie weer 5 minuten goed)
even zoeken ,liep de olie uit de bobine .Het stopje was iets losgetrild.Heb de bobine weer bijgevuld met olie maar ik geloof dat het al te laat was, hij loopt wel een beter maar loopt toch nog te pruttelen.
Dat word van de week een nieuwe bestellen,nou vraag ik mij af of er nog kwaliteitsverschil in de bobine zit, welk type kan ik het beste bestellen en waar?of kan er ook een bobine van een volvo 245 op ???(lig hier nog)
En is het verstandig om gelijk maar de ontstekingsmodule en weerstand te vervangen?die zijn zo te zien ook uit 1977.
Wat is ongeveer de prijsindicatie voor deze onderdelen?Weet ik tenminste of ik eeen biertje minder moet drinken vanavond. :bier:
Heeft iemand ideeen dan hoor ik ze graag ,kan ik van de week de juiste produkten bestellen.
Groet Titus :;):
gister begon in 1 keer de Dodge als ie op temperatuur kwam te stotteren en overteslaan,(na afkoeling liep ie weer 5 minuten goed)
even zoeken ,liep de olie uit de bobine .Het stopje was iets losgetrild.Heb de bobine weer bijgevuld met olie maar ik geloof dat het al te laat was, hij loopt wel een beter maar loopt toch nog te pruttelen.
Dat word van de week een nieuwe bestellen,nou vraag ik mij af of er nog kwaliteitsverschil in de bobine zit, welk type kan ik het beste bestellen en waar?of kan er ook een bobine van een volvo 245 op ???(lig hier nog)
En is het verstandig om gelijk maar de ontstekingsmodule en weerstand te vervangen?die zijn zo te zien ook uit 1977.
Wat is ongeveer de prijsindicatie voor deze onderdelen?Weet ik tenminste of ik eeen biertje minder moet drinken vanavond. :bier:
Heeft iemand ideeen dan hoor ik ze graag ,kan ik van de week de juiste produkten bestellen.
Groet Titus :;):