radio en rollbar

Common Electrical Questions & Answers
Algemene Vragen Over De Electrische Installatie
Gebruikersavatar
Henk_W200
Berichten: 933
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:25
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

radio en rollbar

Bericht door Henk_W200 »

Eindelijk .... ik heb nu ook een roll bar en een hele gave vette radio ingebouwd :D

koop stroboscoop lichten in de lampen op de rollbar. Er komen 2 kleine lichtjes in de koplampen .

https://www.wee200.nl/w200_tips/rollbar/rollbar.htm

https://www.wee200.nl/w200_tips/radio/radio.htm
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
109-1145997302

Bericht door 109-1145997302 »

Ziet er gaaf uit Henk, ben jaloers op je rollbar :)
Vaporized
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 jun 2005 03:45
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Vaporized »

Ziet mooi uit hoor, vindt je hele dots zowieso errug strak !
Proud Dodge W200 Owner
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

das niet de originele radio :p

heel schoon gedaan, past wel zo een oldskool radio. maar waarom heb je die die rollbar niet in elkaar gelast (die 2 staven die vanachter komen en bovenaan aansluiten). eigenlijk zou ik alles monteren, dan alles vastlassen gemonteerd op de auto, dan demonteren, afschuren, spuiten en weer monteren
Gebruikersavatar
Henk_W200
Berichten: 933
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:25
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk_W200 »

Hoi fcapri, ik heb er wel aan gedacht je hebt gelijk alles aanelkaar lassen maar als ik de rol bar wil demonteren is het veel makkelijker dan een gelast frame

En ik heb nog steeds geen CO2 las apparaat, doe alles nog electrisch lassen met las electroden, De originele buis is niet zo dik , voor dat je het weet zit er een gat in

Enne over de radio , nu ben ik heel nieuwsgierig .......
Hoe ziet de originele auto eruit ?
Is die er dan , ook van de leger uitvoering ?

Groetjes Henk
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

ik zou het niet weten, maar das geen originele :p

amerikaanse radio's zien er toch altijd anders uit. als ik die bekijk uit mijn cadillac en chevy, dat waren nogal monsters. front paneel was evengroot, maar de radio die erachter zat was het dubbele

het is een heel slechte foto, maar heb geen andere
foto

toen ik die auto had waren digitale cameras nog in de kinderschoenen




Edited By fcapri on 1179122851
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

Henk_W200 schreef:En ik heb nog steeds geen CO2 las apparaat, doe alles nog electrisch lassen met las electroden, De originele buis is niet zo dik , voor dat je het weet zit er een gat in
zo een las apparaat was de beste investering ooit. kost in het begin wel wat, maar daarna is hetbest goedkoop. gas fles wisselen is 19€ voor 20liter (en daar doe je veel mee)
en lasdraad is hier in belgie ongeveer 8€ voor 5kg (in duitsland heb je die voor 4.5€, dus geen idee van de nederlandse prijzen)

eens je CO2 gebruikt, wil je niet meer elektrisch lassen, spreek uit ervaring
Ton
Berichten: 549
Lid geworden op: 05 jul 2002 00:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Ton »

Als er een originele amerikaanse radio was geweest had je er weinig aan gehad.. Volgens mij werken die op andere frequenties.

Ik had persoonlijk de rollbar niet laten eindigen in de bak maar op de achterschermen in de bak.
Dat hou je de laadbak wat meer vrij en staat leuker.
Maar smaken verschillen.
maiky
Berichten: 139
Lid geworden op: 07 apr 2007 13:52
Locatie: Son

Bericht door maiky »

Mooi gefixt,
Bij mij staat wel een co2 in de schuur ik kan je vertellen een genot vergeleken met zo'n electrode kreng.
Maar het ziet er toch een stuk mooier uit met wat xtra buizen boven je cabine

gr maiky
gr maiky



intruder vl1500lc 99 custom
kawa gpx 600 r 1992
kawa gpx 750 r 1987 custom naked
Gilera typhoon snor 2002 power one getuned 85 km/h


WARNING!! objects in mirror are dumber than they appear!!.
Denk om mijn snelheid matig uw kinderen!!!!!!!
beundehaas
Berichten: 205
Lid geworden op: 24 mar 2007 22:57
Locatie: eenrum

Bericht door beundehaas »

heey henk,

het is echt mooi geworden die rollbar :D .
hoeveel tijd heb je er eigenlijk in gestoken?
mijn dodge is ook weer een de betere kant.
er hangt al een andere automaatbak onder (moet alleen nog even aangesloten worden).
hopelijk kan ik van de week de weg weer onveilig maken :angry:

mazzel,

klaas-jan
groet'n oet ainrom
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Ton schreef:Ik had persoonlijk de rollbar niet laten eindigen in de bak maar op de achterschermen in de bak.
Dat hou je de laadbak wat meer vrij en staat leuker.
Maar smaken verschillen.
Zo Ton....
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Ik vindt het niet lassen eigenlijk best wel slim van Henk!
Mochten die pijpen ooit is in de weg zitten....kun je ze altijd tijdelijk verwijderen, of om je Dodge "weer" een andere look te geven.
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Henk_W200 schreef:Enne over de radio , nu ben ik heel nieuwsgierig .......
Hoe ziet de originele auto eruit ?
Is die er dan , ook van de leger uitvoering ?

Groetjes Henk
Dat ie groter was kun je hier zien
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Wat ook handig is, is zo'n tas aan de deur :;):
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Ik had dat ook....Maar dan een fietstas :D :D :D


Bron van de foto's
Ton
Berichten: 549
Lid geworden op: 05 jul 2002 00:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Ton »

robdodge schreef:Zo Ton....


Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Yep Rob, zo bedoel ik hem :;):
Bassie
Berichten: 329
Lid geworden op: 29 dec 2004 22:34
Locatie: Collendoorn
Contacteer:

Bericht door Bassie »

Ik heb een originele radio in mijn ramcharger zitten, hij werkt niet meer, dus ik heb er zowiso niks aan, maar het staat wel leuk vind ik

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Alweer zo'n bumper kleever VOOR me!!!
78-1101662633

Bericht door 78-1101662633 »

In m'n Ford zit nog een originele radio, kun je alleen Arrow mee ontvangen. En nog wat engelse popzenders, maar zo veel am is er niet. :cool:
Plaats reactie