Geplaatst: 19 apr 2004 16:53
Hallo allemaal,
Dankzij de reeds aangesneden onderwerpen op de verschillende forums, ben ik er dus achter gekomen dat ik waarschijnlijk het startrelais op mijn W200 zal dienen te vervangen alsook een "wit blokje" dat met de electronische ontstekingsunit verbonden is.
Nu heb ik nog zo'n "wit blokje" liggen (+/- een halve Dodge aan onderdelen meegekregen bij aankoop :) ) maar weet niet of dit nog OK is of niet.
Kan er mij iemand soms vertellen of je dit kan testen? En zo ja: hoe?
En dan maar meteen: kan het startrelais zelf misschien ook worden getest? En hoe?
Kwestie van niet weer onnodige onderdelen te vervangen lach013
Zo is mijn starter zelf al gereviseerd (70 Euro) en bleek dit geen
#)-"(§^BAL te veranderen aan het probleem, nl. dat ie zo dood als een verzopen en overreden pier blijft. :lookaround:
Alleszins, alvast bedankt voor alle handige tips,
Stef
Dankzij de reeds aangesneden onderwerpen op de verschillende forums, ben ik er dus achter gekomen dat ik waarschijnlijk het startrelais op mijn W200 zal dienen te vervangen alsook een "wit blokje" dat met de electronische ontstekingsunit verbonden is.
Nu heb ik nog zo'n "wit blokje" liggen (+/- een halve Dodge aan onderdelen meegekregen bij aankoop :) ) maar weet niet of dit nog OK is of niet.
Kan er mij iemand soms vertellen of je dit kan testen? En zo ja: hoe?
En dan maar meteen: kan het startrelais zelf misschien ook worden getest? En hoe?
Kwestie van niet weer onnodige onderdelen te vervangen lach013
Zo is mijn starter zelf al gereviseerd (70 Euro) en bleek dit geen
Alleszins, alvast bedankt voor alle handige tips,
Stef