Pagina 1 van 1

Geplaatst: 29 aug 2009 18:26
door hansj
kan iemand mij ook vertellen hoe het stroom schema werkt als ik mijn auto start het probleem is dat als ik mijn auto op het contakt zet mijn weerstand blokje heel heet wordt ik denk toch niet dat dat de bedoeling is heef iemand een idee waar of wat het probleem is

Geplaatst: 29 aug 2009 21:51
door Laurens
Ik denk dat men je het beste kan helpen als je even
een foto plaatst waarop te zien is hoe het nu zit qua bedrading

zo'n blokje wordt altijd wel warm, maar heet lijkt me ook wel weer teveel van het goede,
en wat is precies het probleem met het starten?

groeten Laurens

Geplaatst: 30 aug 2009 08:17
door skiere
dat warm worden is normaal,het is zelf zo warm dat je er je hand niet meer kan op leggen.dat ding is gemaakt van porselein,om de hitte te overleven.
die is alleen warm als je in stationear draait,rij je rond koeld die af.

Geplaatst: 30 aug 2009 11:46
door hansj
maar mag hij dan ook warm worden al de auto alleen op kontakt staat ik had er ook al een nieuwe module op gezet maar die is ook al weer overleden bedrading ook al na gelopen lijkt in orde

Geplaatst: 12 sep 2009 18:49
door hansj
nog maar even weer vragen of iemand dit ook heeft gehad nieuwe module verdelerkap rotor weerstand blokje bobine

maar mijn weerstand blokje word zo heet dat de motor slecht gaat lopen zet ik er een ander weerstand blokje op ( een nieuwe ) loopt hij weer goed weet ook iemand waar ik moet zoeken wordt er nu een beetje zat van aal maar weer nieuwe onderdelen kopen en niks opschieten

mischien heeft iemand een idee