DTB Member 982 - Skiere - woehoe lid geworden.

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

ik ben al een tijdje aktief op dees forum,maar ben seders valkenswaard ook lid van dtb.met het nummer 982 op de plaat.ik heb me al voorgesteld bij de niet leden maar ik ga dat hier nog eens overdoen.
dus mijn w200 van 1977 opgehoogt en met de hummers 36".ik heb hem gekocht van een duitser die in de ardennen woond,voor de som van 4000 eurookes.
na wat werk aan de uitlaat en een nieuwe kogellager rechts voor waren we vertrokken.
ik rij nu al een 15maand met den dodge en ik moet zeggen hoe langer hoe meer fun ik met dienen bak heb.
ok genoeg gezeverd hier een paar foto's.Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
dodgemart
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 okt 2005 22:29
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht door dodgemart »

he skiere, strak bakkie hoor zeker met dien huif/cont. hoe het ook heet.
je was er toch niet mee in Valk.waard?

het motortje ziet er ook netjes uit met Edelbrock en al zeg!
gr. Martin
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

he skiere, leuk om je fotos eens te zien. is precies heeeeeeeeeel makkelijk te herkennen met die oranje pinkers vooraan
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Mooie foto's hoor! Vooral de laatste :D
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

dodgemart schreef:he skiere, strak bakkie hoor zeker met dien huif/cont. hoe het ook heet.
je was er toch niet mee in Valk.waard?

het motortje ziet er ook netjes uit met Edelbrock en al zeg!
die huif is verkocht aan rob rules,die zal hem nu op zijn d200 monteren,dat denk ik toch.en nee ik was niet met de huif in valkenswaard.ik ben wel een keertje of drie door de modderput gereden,je kan dit zien op sommige filmpjes.

en die rode pinkertjes,ja die zie je niet veel.ik heb in valkenswaard er toch nog eentje gezien.

oja mijn dodge staat ook op de site van de chaosboyz onder just for fun kijk in de tweede rij eerste fototje.
Ton
Berichten: 549
Lid geworden op: 05 jul 2002 00:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Ton »

Die oranje lampen zien we in NL bijna niet omdat daar ook de stadslichten inzitten en die moeten wit zijn.
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

zondag laatstleden naar cadzand geweest om op het strand te crossen,het was dikke fun!
alleen een ongelukkige met een chevy moeten slepen.
startmotor was in de fik geschoten.Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

skiere schreef:zondag laatstleden naar cadzand geweest om op het strand te crossen,het was dikke fun!
alleen een ongelukkige met een chevy moeten slepen.
startmotor was in de fik geschoten.

Toen ik een klein meisje was, speelde ik in de vakantie altijd op dat strand. Leuk om te zien dat ik het er nu ook nog naar mijn zin heb en er nog steeds kan spelen.
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

nieuwe look.
wegens tekort aan stuurbekrachteging heb ik mijn hummerbanden vervangen door kleinere niet zo cool maar toch makelijker sturende bandjes.en heb ik mijn laadbak vervraaid door een zoals ik het noem koeie in bedwang houders.zelf gemaakt in hout van een overschot van een eiken plafont.
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>




Edited By skiere on 1200250676
JAN/DODGE
Berichten: 337
Lid geworden op: 12 jan 2008 11:17

Bericht door JAN/DODGE »

Lijkt nu wel of je met kruiwagenbandjes rijdt.
Ik zou de hummerbanden er weer onderzetten.
gr Jan

Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
Sander-1987
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:28
Locatie: Lommel
Contacteer:

Bericht door Sander-1987 »

Het is wel een grappig gezicht zo die kleine bandjes.. alsof je hummers gejat zijn :D

Anders.. waarom zet je er geen 33" onder? heb ik ook rijd goed, is te doen met sturen.
(Heb geen ervaring met hummers of dat maatje)
Dodge Viper Forum: Smart klem in luchtinlaat. Hoe krijg ik 'm weer eruit?
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

Sander-1987 schreef:Het is wel een grappig gezicht zo die kleine bandjes.. alsof je hummers gejat zijn :D

Anders.. waarom zet je er geen 33" onder? heb ik ook rijd goed, is te doen met sturen.
(Heb geen ervaring met hummers of dat maatje)
ja het is een grappig zicht ik weet het,maar ze rijden en sturen zalig.met hummers en zonder servo is het hard werken,en met hummers en spoorvorming op onze belgische wegen is het ook vechten om op je rijvak te blijven.

ik ben wel van plan om een 33 eronder te steken met een mooi velgje,na de jaarlijkse keuring.die banden die er nu op zitten zijn keurings banden.
thorstren
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 mar 2007 00:46
Locatie: Essen

Bericht door thorstren »

leuke kar!
de mijne is bijna klaar !
vandaag de onderkant van de kas van 't beest gedaan... overmorgen spuite...
MAAR ! nu m'n vraagje!
ik heb 33" baanbanden op chromé velgen onder de w200...
RIJD VOOR GENE METER!
Dus ik ben sterk aan't twijfelen m'n velgen weg te doen en er stalen velgen met 36" hummers eronder te steken...
ik vind 't echt niet leuk rijden nu!
Moest je intresse hebben voor de velgen (plus banden) dan hoor ik 't wel...
Ben nog niet 100% zeker maar van de banden al wel!
Ik hoor 't wel! grtz
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

ben zeker geintereseerd,zie pm.
JAN/DODGE
Berichten: 337
Lid geworden op: 12 jan 2008 11:17

Bericht door JAN/DODGE »

Thorstren
Wat doen de banden cq de Dodge?
Waren het toen jij ze kocht nieuwe velgen met banden?
Merk van velgen en banden?
De velgen en banden moeten wel bij elkaar passen.
de achterkant(as) is smaller als de voorkant(as) dit wordt meestal opgelost door een bredere velgmaat
erop te zetten.
Koop je ze tweedehands en heb je er geen erg in(weet je het niet)dan kan je een raar gedrag van de
wagen krijgen ,zou hier eerst maar naar kijken

gr Jan
gr Jan

Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
Plaats reactie