Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

stekker verbinding tegen firewall

Common Electrical Questions & Answers
Algemene Vragen Over De Electrische Installatie
dodge d150
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mei 2009 15:53
Locatie: brabant

Bericht door dodge d150 »

hoi beste mede dodgers. ik ben bezig om een d150 van 81 te strippen om hem te gaan restaureren. nu is mijn vraag hoe krijg ik de kabelboom stekker in de motor ruimte op de firewall er af. ik heb het boutje in het midden van de stekker er uit gedraaid maar de stekker komt niet los. heb wel gezien dat er iets van kit tussen zit maar durf niet door te wrikken eerst maar eens hier vragen.

bvd mvg ries
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Als het goed is zit er onder en boven een lipje (borging), als je die naar buiten drukt moet je ze er met voorzichtig wrikken los kunnen trekken.
dodge d150
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mei 2009 15:53
Locatie: brabant

Bericht door dodge d150 »

hoi robbie.
ik zal morgen eens kijken of ik die lipjes kan vinden in ieder geval vast bedankt voor de info.ik laat het even weten als het gelukt is.

mvg ries
dodge d150
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mei 2009 15:53
Locatie: brabant

Bericht door dodge d150 »

hoi robbie.
ik heb eens gekeken maar kan geen lipjes vinden niet aan de motor ruimte kant en niet aan de binnen kant van de cabine. mischien dat ze dat veranderd hebben bij de nieuwere modellen?

mvg ries
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Klik--> linkje ze zitten onder en boven op de stekkers.
dodge d150
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mei 2009 15:53
Locatie: brabant

Bericht door dodge d150 »

hoi robbie.
het is gelukt om de stekker los te maken. ik heb met een pakking schraper er rondom heen gewerkt. en wat heen en weer wrikken. werkt een stuk makkelijker zo zonder kabelboom aan de cabine. maar er zit bij mij toch eenandere stekker op als dat jij op foto hebt maar goed probleem is opgelost.nogmaals dank voor het mee denken.en tot horens.

mvg ries
Plaats reactie