Pagina 6 van 26
Geplaatst: 22 jan 2010 23:03
door frenkie
ik zal ze morgen eens voor je opmeten.
ik ga van de week toch ook nieuwe maken.
Geplaatst: 23 jan 2010 11:51
door fcapri
frenkie schreef:ben alleen vergeten een rondje voor groot licht uit te snijden maar volgens mij ben ik niet de enige :D
die heb je niet nodig, als tegenliggers terug knipperen, staat grootlicht aan :p
dat kleine lampje zie je toch amper branden
ik heb vandaag ook eens aan de dodge gewerkt, men nieuwe V8 toerenteller eens aangesloten. dat rekent toch een stuk makkelijker dan het toerental van die 4cyl teller te halveren
voor:
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
na:
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
full screen link
Geplaatst: 23 jan 2010 16:02
door skiere
vandaag op de snelweg bijna zonder gas gevallen.
voor de kenners, in gent begon hij te sputteren op de oprit(rechts draaien).in de pinte begon hij op de rechte te sputteren.het gas pedaal iets minder verder ingedrukt en ik kon aan 30 milles op de pechstrook verder tot het pomp station in nazareth.OEF!!
160 liter getankt in een tank van 200 liter.
nu weten we dat ook,weer een lesgeleerd,dus tanken vanaf 150 liter.
vrouw en dochter zaten bij mij,en de vrouw lachte mij uit. :laugh:
Geplaatst: 23 jan 2010 16:12
door 76 w200
was dus een leerzame dag voor je nico :p :D
gr ed
Geplaatst: 23 jan 2010 17:26
door JAN/DODGE
Daarom heb ik twee tanks gemonteerd die ik appart geschakelt heb,heb ik er een leeg, moet ik handmatig overschakelen en gaat er een rood lampje branden.
Geplaatst: 23 jan 2010 17:33
door fcapri
ik heb er ook 2, ook apart geschakeld, EN elk met hun eigen brandstofmeter vooraan. en niet van die ledjes, maar echte analoge meters.
als het naaldje op 0 staat (zoals de linkse meter), dan zit ge op u laatste 50km te rijden van tank. iets te hard optrekken of ne goeie bocht pakken, en hij begint te stotteren.
als 1 tank leeg is, en de 2de halfweg, dan begin ik al een station te zoeken. immers heb ik dan maar 150km meer te gaan
Geplaatst: 23 jan 2010 20:17
door Rob Rules
Ik tank gewoon na 200 รก 250 km.
De D200 is afgelopen maandag trouwens door de keuring gekomen.
APK-meester wilde hem starten op de brug, maar kreeg hem niet aan de gang.
Dus ik er naartoe gelopen en gevragen oftie niet wilde starten. :p
Hij zei dattie de CO terug had gesteld, die stond te hoog (5% i.p.v. 1.5%)
Kijk, daar ligt dat aan zei ik. :D
Verder alleen het chassis-nummer beter leesbaar maken en zorgen dat de richtingaanwijzer in de stand rechts-af blijft staan.
Afgemeld met als resultaat: APK tot 04-02-2012
Geplaatst: 24 jan 2010 07:58
door skiere
lpg metertjes zitten er bij mij niet op,ja een analoog op de tank die van alles afleest,en waar je niet op voor kunt gaan.
normaal tank ik regelmatig,eens in de twee maand,of voor een grote rit.nu was het geleden van eind oktober,na valkenswaard ???
het tanken was gewoon uit mijn gedachten gegaan.
ik moet toch dringend iets doen om hem op benziene te doen rijden.
Edited By skiere on 1264316341
Geplaatst: 24 jan 2010 15:38
door Kurt
Ik heb een 5.2 magnum motor uit 1994 gekocht. Dus ga ik binnenkort beginnen aan een engine-swap van 318LA naar 318 magnum voor de camper. 
Geplaatst: 17 feb 2010 12:23
door skiere
maandag en dinsdag,de nieuwe(tweede hands) headers eronder gestoken.het was en hell of a job.
en vandaag woensdag naar de jaarlijkse keuring geweest.en met glans erdoor,YES! :D
we kunnnen weer voor een jaar.
Geplaatst: 17 feb 2010 15:49
door limbododge
remmen ontlucht maar nog sponzig denk de hoofdremcilinder was wel nat buiten
Geplaatst: 20 feb 2010 18:54
door limbododge
revisie set hoofdremcilinder geplaatst remt weer als nieuw
Geplaatst: 20 feb 2010 18:55
door Henk_W200
Geplaatst: 20 feb 2010 19:05
door Theft_eXP
Nieuwe benzine pomp gekocht en de motor op benzine aan de praat gekregen :) de carb min of meer goed afgesteld. de fijnafstelling ga op het werk doen aan de viergas tester