Geplaatst: 08 dec 2006 16:21
Jaja Vanmorgen heb we in alle vroegte met JvD weer een vervolg
bezoek gebracht aan Marlog. We hebben hem gehaald! de W100 uit de VS In navolging van de TD is nu ook part 2 Binnen. Hij valt ons niet tegen! Mucho Power!
Is dus een 1976er Dodge W100 (shortbed)
Verder de nodige aanpassingen waaronder
-440 Rebuild Met Edelbrock Goodies
-Headers
-Flowmaster
-Autometer Meters
-B&M QuickShifter
-38" Bandjes
-Borgerson Stuurstang
-Trailmaster Liftkit
-Dubbele Stuurstabilisatie
Onderweg alleen een lekke retourleiding onder de tank wat dus een lekkage gaf bij de pomp!
Hier wat pics!
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
bezoek gebracht aan Marlog. We hebben hem gehaald! de W100 uit de VS In navolging van de TD is nu ook part 2 Binnen. Hij valt ons niet tegen! Mucho Power!
Is dus een 1976er Dodge W100 (shortbed)
Verder de nodige aanpassingen waaronder
-440 Rebuild Met Edelbrock Goodies
-Headers
-Flowmaster
-Autometer Meters
-B&M QuickShifter
-38" Bandjes
-Borgerson Stuurstang
-Trailmaster Liftkit
-Dubbele Stuurstabilisatie
Onderweg alleen een lekke retourleiding onder de tank wat dus een lekkage gaf bij de pomp!
Hier wat pics!


