Thomasw200 schreef: 19 mar 2021 21:09Roet is kracht
jij snapt het toch niet helemaal!
roet is onverbrande diesel...
Niet te letterlijk nemen Bart, het is een statement in de context van rolling coal
Re: DTB member 1105
Geplaatst: 29 mar 2021 10:23
door area51
Re: DTB member 1105
Geplaatst: 06 jun 2021 08:49
door dodgew200v8
Vorig weekend de dodge eens uit gehaald om wat op te halen voor de vrouw liep me zo de diesel uit de pomp.... Gauw bij schoonouders op het gazon kunnen parkeren Bleef het afdichtingsrubbertje van de roetstopschroef, de schroef wat bepaald hoeveel diesel hij door laat. De beruchte schroef wat ik 1,5 slag in heb gedraaid voor meer diesel door te laten.
Gelukkig nieuwe rubbertjes kunnen scoren bij de amerikaanse stock net over de grens, 1 rubbertje voor 0,20cent zorgde ervoor dat hij niet meer lekte.
Daarna gelijk weer vol gegooid met verse diesel en lekker een rondje kunnen toeren.
Re: DTB member 1105
Geplaatst: 06 jun 2021 08:50
door dodgew200v8
Uit gedroogde rubbertje.
Re: DTB member 1105
Geplaatst: 07 jun 2021 17:11
door Henk_W200
0,20 cent storing oplossen
Re: DTB member 1105
Geplaatst: 06 okt 2021 16:51
door dodgew200v8
Ergens in Juni een klapband gereden en dat was geen pretje
Re: DTB member 1105
Geplaatst: 06 okt 2021 16:53
door dodgew200v8
Ondertussen nieuw rubber met velgen gevonden. Terug na 37inc. Groter hoeft voor mij niet meer.
Re: DTB member 1105
Geplaatst: 06 okt 2021 19:22
door area51
heb je ook enig idee wat die klapband veroorzaakte?
Re: DTB member 1105
Geplaatst: 08 okt 2021 18:54
door dodgew200v8
area51 schreef: 06 okt 2021 19:22
heb je ook enig idee wat die klapband veroorzaakte?
gewoon rotzooi kwaliteit geweest. Ik koop nooit meer iets bij van dam4x4 ik heb ze als nieuwe band 5 jaar terug gekocht. Denk combinatie te weinig lucht en te hoge snelheid voor terreinbanden. Ik kwam van Vaals af met een gangetje van 130km/u.Wat jij toen al zei op facebook dat ze gecurved kunnen zijn dat vermoeden heb ik ook gekregen toen ik ze erna weer eens goed heb bekeken. Andere voorband vertoonde ook al diepe scheuren. Gelukkig heb ik ze paar maand van te voren niet verkocht aan iemand anders.... Bij apk zijn ze dan ook niet zo wakker geweest
Moet zeggen met de 37er hummers moet ik weer meer sturen op de snelweg, komt dat de alle 4 velgen 10j breed zijn. Bij de vorige set had ik voor smalle ( 8j) velgen en achter (10j) brede velgen met bredere band waardoor alles precies in 1 spoor liep. Snap na al die jaren nog steeds niet waarom dodge destijds hier voor heeft gekozen om voor een bredere as te monteren als achter.. Iemand idee?