Het is wat rustiger van mijn kant ivm de verbouwing voorbereidingen hier.en ik heb er een weekje uitgelegen ivm ziekte. maar ik ben er weer bovenop dus kan weer aan het werk hier thuis en voor de baas.
@henk
ik had die wel eens gelezen inderdaad. Ik moet zeggen dat ik de prijzen behoorlijk hoog vind 2e hands (Volledige set van nieuwe en gebruikt spul rond de 1000euro). Maar dan kan ook aan mij liggen ik ben nog wereld vreemd als het om onderdelen gaat voor deze auto's. En als ik dan ff vlug door summit racing heen klik voor een stuurhuis, pomp, slangen, en wat klein spul kom ik zelf na verzending en belastingen een paar honderd euro goed koper uit. (volgens de site zou het moeten passen dan). Maar ik vind het risico van "zou moeten passen" mij te groot want "ff" terug sturen werkt dan namelijk ook niet.
op moment heb ik ook andere financiele prioriteiten helaas omdat de gemeente hier een deel van onze reserves aan het op zuigen is voor de vergunning van een stacaravan rijdens de verbouwing hier.(we hebben serieus een bodem onderzoek moeten laten uitvoeren hier...

voor het TIJDELIJK plaatsen van een stacaravan..... )
maargoed, voorlopig onderhouden we de dodge zodat die blijft rijden zodat we hem kunnen gebruiken waar die voor is. Dan neem ik het hebben van geen stuur bekrachtiging wel even voor lief.