Roger Kregting - DTB Member 713 - BAKBEESJUH
Hoi Jean-paul,
Hij heeft inderdaad nog een andere auto.
Kijk hier maar eens:
http://www.chaosboyz.nl/rubriek/anderea ... utos25.htm
Dus tijd zat voor z'n resauratie..................
''Kale''
Hij heeft inderdaad nog een andere auto.
Kijk hier maar eens:
http://www.chaosboyz.nl/rubriek/anderea ... utos25.htm
Dus tijd zat voor z'n resauratie..................
''Kale''
roger ik wil jou ff corrigeren wat betreft poedercoat, wat jij zegt is niet waar.
Ik heb het na gevraagt en poedercoat wordt ook toegepast om bladveren te behandelen en volgens mij beweegt een bladveer best wel zonder dat de coat er af klapt!
ik heb mijn frame wel laten poedercoaten!
en een foto van mijn frame kwam gelijk in hun folder!
Ik heb het na gevraagt en poedercoat wordt ook toegepast om bladveren te behandelen en volgens mij beweegt een bladveer best wel zonder dat de coat er af klapt!
ik heb mijn frame wel laten poedercoaten!
en een foto van mijn frame kwam gelijk in hun folder!
DTB member 612
Dodge W150 115-inch wheelbase
Dodge W200 Wrecker (for sale)
Dodge W150 115-inch wheelbase
Dodge W200 Wrecker (for sale)
Poedercoaten kan inderdaad wel op chassis en veren.
Ik vind het grote nadeel van poedercoaten dat je het na een beschadiging niet goed kan repareren; alle andere laksystemen wel.
En nog wel met een gewone kwast.
Ikzelf heb ook een tweecomponenten (wash)primer gebruikt en een chassiscoating erna.
Ik vind het grote nadeel van poedercoaten dat je het na een beschadiging niet goed kan repareren; alle andere laksystemen wel.
En nog wel met een gewone kwast.
Ikzelf heb ook een tweecomponenten (wash)primer gebruikt en een chassiscoating erna.
- Bijlagen
-
- 021.jpg (9.94 KiB) 3439 keer bekeken
Gerhart
Hey wat een noeste arbeid doen jullie allemaal om die bakken weer mooi te krijgen.. wij doen er weer een lik verf overheen en dan weer rijden, over een paar jaar is er geen metaal meer over en rijd onze dodge rond enkel op de verf ??
Maar voor beschadigde poedercoat lak is er een reparatiemiddel te krijgen en dan is je lak weer net zo sterk als eerst.(heb zelf bij een poedercoatbedrijf gewerkt).. en poedercoating is toepasbaar op bijna alle ondergronden mits de voorbehandeling goed is.. en daar schort het vaak aan.
Maar iedereen heeft zo zijn voorkeuren en zo moet het ook blijven.. als het resultaat maar naar tevredenheid is..
Succes met je D300 makker..
Maar voor beschadigde poedercoat lak is er een reparatiemiddel te krijgen en dan is je lak weer net zo sterk als eerst.(heb zelf bij een poedercoatbedrijf gewerkt).. en poedercoating is toepasbaar op bijna alle ondergronden mits de voorbehandeling goed is.. en daar schort het vaak aan.
Maar iedereen heeft zo zijn voorkeuren en zo moet het ook blijven.. als het resultaat maar naar tevredenheid is..
Succes met je D300 makker..
Hey Rog,
Godsamme wat een puzzel!!
Je kunt wel zien dat je vroeger veel plastic bouwdozen in elkaar gezet hebt. lach014
Maareh effe serieus, wát een klus, joh!
Ik weet dat je hele knappe boten en sloepen in mekaar braait maar een Dodge-Body da's toch wel wat anders!!!
Ik ben echt benieuwd hoe ie gaat worden...
Wat is je planning, wanneer wil je 'm rijdend hebben?
En hoe gaat het met dat Paarse Monster van je?
"Kale"
Godsamme wat een puzzel!!
Je kunt wel zien dat je vroeger veel plastic bouwdozen in elkaar gezet hebt. lach014
Maareh effe serieus, wát een klus, joh!
Ik weet dat je hele knappe boten en sloepen in mekaar braait maar een Dodge-Body da's toch wel wat anders!!!
Ik ben echt benieuwd hoe ie gaat worden...
Wat is je planning, wanneer wil je 'm rijdend hebben?
En hoe gaat het met dat Paarse Monster van je?
"Kale"
Ja ik heb (ben) ook iets gelijkaardigs gedaan (doen).
Al iets langer dan een dik jaar aan bezig.
Ik heb het carroserie gedeelte redelijk onderschat.
Net bericht gekregen van de spuiter dat cabine en snuit klaar zijn en in een kleurtje staan (RAL3004). Nu die gaan afhalen en laadbak wegdoen.
Dan de body er terug op en helemaal terug monteren. Chasis staat al terug in elkaar.
Heb alles laten zandstralen.
Al iets langer dan een dik jaar aan bezig.
Ik heb het carroserie gedeelte redelijk onderschat.
Net bericht gekregen van de spuiter dat cabine en snuit klaar zijn en in een kleurtje staan (RAL3004). Nu die gaan afhalen en laadbak wegdoen.
Dan de body er terug op en helemaal terug monteren. Chasis staat al terug in elkaar.
Heb alles laten zandstralen.