Pagina 3 van 5
Geplaatst: 01 feb 2010 09:59
door Gerhart
Zou heeeeeeeeel voorzichtig zijn met PUR-schuim; vooral tussen het dak. Als je teveel gebruikt, gaat je dak bol staan en heb je echt een probleem.
Verder houdt PUR vocht vast, dus alles gaat veel sneller rotten. Ook is het een drama om PUR weer weg te krijgen als je het ergen op knoeit of als je ooit nog eens wat aan je dak moet doen.............
Beter om het dak ongemoeid te laten of, als die open gaat voor restauratie, er anti-dreunmatten in te leggen.
Anti-dreunmatten en wamte-isolatie kun je gewoon bij de automaterialenzaak halen.
Geplaatst: 01 feb 2010 10:41
door Bommel
Gerhart,
Dank je voor de info, dus dat PUR'en laat ik maar eens even lekker achterwegen. Alleen de antidreunmatten erin leggen wordt lastig omdat ik de cabine al helemaal klaar heb. Maar ja, dan laat ik dat wel voor wat het is.
Geplaatst: 15 apr 2010 12:39
door Gerhart
Strak!!
Geplaatst: 15 apr 2010 12:49
door 76 w200
:) netjes
Geplaatst: 15 apr 2010 17:38
door skiere
flashy!! 
Geplaatst: 15 apr 2010 17:56
door JAN/DODGE
Heel erg mooi en strak.
ga zo door
gr Jan
Geplaatst: 01 mei 2010 19:01
door 76 w200
dat ziet er zeer netjes uit 
Geplaatst: 25 mei 2010 11:40
door meurs
ziet er allemaal netjes uit man!
ben benieuwd naar het eindresultaat.
gr.
sebas
Geplaatst: 25 mei 2010 12:50
door Gerhart
Schiet al lekker op!
Is een aardige windtunnel die je op de motorkap hebt liggen!
Geplaatst: 25 mei 2010 13:21
door Bommel
Op zich valt die windtunnel nog wel mee, hij is maar 5 cm hoger dan origineel.
Moet ook wel omdat ik nu een 2 inch spacer tussen carb en intake ga monteren.
En daarbij heb ik het altijd al gaaf gevonden zo'n ding. Maar ja, is natuurlijk een kwestie van smaak.
Geplaatst: 25 mei 2010 19:06
door Sander-1987
Damn !
Ben benieuwd naar het eindresultaat, dit gaat heel strak worden.
Geplaatst: 30 jul 2010 06:45
door Bommel
Bij deze nog even een update
Op dit moment heb ik hem zover dat hij loopt, gaat voorruit en achterruit. Werkt tot nog toe allemaal perfect.
Ben nu de laatste loodjes aan het leggen. Met name het uitlijnen van de motorkap is een beetje een kriem.
Oftewel gewoon een !@#ding. Maar ja ook dat komt goed.
Dus nu alleen nog Motorkap, voorruit en achterruit, Gril, nieuwe banden en velgen nog monteren.
Wat denken jullie, zo'n voorruit is dit makkelijk zelf te doen. Of toch even hulp inroepen van een Expert??
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>