Ohnee weg doen denk ik ook niet aan, laat hem dan liever verzuipen in de maas..

..Alleen het idee al dat iemand anders met mijn dodge gaat rijden waar ik zoveel tijd en zweet in heb gestopt...
Wat ik nog altijd wil is een vrijloopas,maar dat zal iets voor de toekomst zijn als ik echt ruimte heb aan huis,waar hij dan droog bij me kan staan.
Heb ooit de vergissing gemaakt toen ik hem net 4 maand had ,heb ik hem goed kunnen verkopen, meende toen 3000 voor betaald en verkocht voor 5000,- en na 2/3maand terug gekocht voor 3500/3800,- dat zijn dingen daar leer je van , wel 3 maand buikkramp gehad dat ik spijt had en gelukkig dook hij weer op op internet.
Was in de tijd dat er onzekerheidwas over de belastingvrijstelling.
Heel af en toe kijk ik wel eens op marktplaats en ja de prijzen...je moet maar de gek vinden wat het er voor over heeft... Denk alles bij elkaar dat ik flink boven de 10.000,- uit kom wat ik erin heb gestoken maar daarom blijft hij ook, niet iedereen houd van een wolkenkrabber..
Ik moet zeggen Henk ik had meer fun aan jou site, alle problemen wat ik heb gehad vond ik altijd terug op jou site waar ik ook veel van heb geleerd.
Het is atijd starten lopen ongeacht of hij 16weken stil staat.
Laatste rit was dat we afscheid hebben genomen van Jo