unidodge
Re: unidodge
Die centerbout in het verenpakket heb ik ook al is kapot gehad, is best lastig als je midden in de drek staat, kon daarna namelijk niet meer sturen. Je bladveren gaan dan namelijk over elkaar heen schuiven
Jaap
'76 W200 440 V8
'76 W200 440 V8
Ook ff gekeken naar de bussen van de ophangpunten. En taadaa ook naar de gallemiesse!
De voorste 2 heb ik eruit deze zijn binnen 1/2" en buiten 1"
Ik kan het niet goed zien maar volgens mij is dat allemaal zo, klopt dat?
De voorste 2 heb ik eruit deze zijn binnen 1/2" en buiten 1"
Ik kan het niet goed zien maar volgens mij is dat allemaal zo, klopt dat?
Ja dat klopt, voorste bladverenpakket is allemaal 1/2" binnen en 1" buiten (tenminste bij mijn verhogingsset was dat ook zo, ik heb toen standaard rubber bussen besteld op rockauto)
Bram
Meten gaat slecht als het nog gemonteerd is maar volgens mij heb ik het hier al gevonden.
viewtopic.php?f=11&t=1737&hilit=bussen+ ... n&start=15
viewtopic.php?f=11&t=1737&hilit=bussen+ ... n&start=15
Gisteren een vracht stenen naar de stort gebracht. Max 50 km/uur Ik heb er een extra verenpakket onder maar hij ging wel vast in de schokbreker hangen.Is ook net zo gek met 3300kg in de bak.
Kiepen wou ook al niet meer. De cillinder ging wel maar de bak ging gelijk bol staan, dus toch maar eerst de helft eruit gepakt
Assen banden en remmen waren natuurlijk dik in orde!
Kiepen wou ook al niet meer. De cillinder ging wel maar de bak ging gelijk bol staan, dus toch maar eerst de helft eruit gepakt
Assen banden en remmen waren natuurlijk dik in orde!
Scheelt niet veel of je maakt een wheelie!
Ik heb de koplampen gewisseld voor led. De knipperlichten wil ik nu anders hebben.Zoals op de video te zien is het goed.Maar ik heb de kleine lampen afgeplakt. Afkoppelen werkt niet dan gaat alles heel vreemd doen.
Nu wil ik de kleine lampen eigenlijk zoals ze zijn maar dan zonder knipperfunctie. Ik heb zo'n vermoeden dat ik iets met een weerstand er bij tussen moet zetten ivm het weinig vermogen van de led.
Iemand enig idee hoe??
Nu wil ik de kleine lampen eigenlijk zoals ze zijn maar dan zonder knipperfunctie. Ik heb zo'n vermoeden dat ik iets met een weerstand er bij tussen moet zetten ivm het weinig vermogen van de led.
Iemand enig idee hoe??
Wie heeft dit deel van d voorste aandrijfas er nog liggen?
Deze is kapot maar dat is wel duidelijk lijkt me.
Deze is kapot maar dat is wel duidelijk lijkt me.
Ik was al een tijdje bezig met spacers en gelukkig waren ze gisteren klaar dus er nog ff rap er onder gezet. Beide zijden 5 cm.
voor:
na: