ontluchtdrama/troubels/ellende/shitzooi! - pinnetje remverdeler
Re: ontluchtdrama/troubels/ellende/shitzooi! - pinnetje remverdeler
de originele natuurlijk, die heeft meerdere functies. en dan verandert er niets in het remgedrag, Lijkt me ook wel zo plezierig?
groet, Bart
Re: ontluchtdrama/troubels/ellende/shitzooi! - pinnetje remverdeler
maar wat is orgineel, bij summit bv zie ik alleen nog maar proportionele te koop
-
- Berichten: 193
- Lid geworden op: 13 feb 2001 23:03
- Locatie: etten leur
Re: ontluchtdrama/troubels/ellende/shitzooi! - pinnetje remverdeler
Ik zit dit topic zomaar eens door te lezen en had bij mijn eerste dodge (inmiddels 20 jaar geleden) ook het probleem dat de achterzijde overberemd was.
Ik heb toen een proportioneel valve gekocht om dit op te lossen. Deze heb ik nooit meer gemonteerd.
Ik heb hem gevonden en denk er over deze er weer tussen te zetten bij mijn huidige Dodge. (als ik zover ben).
Is dit toegestaan voor de APK? Ik zou me zo voor kunnen stellen dat dit verboden is omdat je bv. je achterremmen zover terug zou kunnen stellen dat ze niet/nauwelijks meer werken.
Heeft iemand een idee?
Ik heb toen een proportioneel valve gekocht om dit op te lossen. Deze heb ik nooit meer gemonteerd.
Ik heb hem gevonden en denk er over deze er weer tussen te zetten bij mijn huidige Dodge. (als ik zover ben).
Is dit toegestaan voor de APK? Ik zou me zo voor kunnen stellen dat dit verboden is omdat je bv. je achterremmen zover terug zou kunnen stellen dat ze niet/nauwelijks meer werken.
Heeft iemand een idee?
'76 dodge W200
'72 pontiac Catalina
MG ZS EV
'72 pontiac Catalina
MG ZS EV
Re: ontluchtdrama/troubels/ellende/shitzooi! - pinnetje remverdeler
Voor zover ik het weet mag het officieel niet.
wat ook wel gebeurt, en is denk ik de beste oplossing, enkele flinke tegels of stoepbanden achterin. (iig voor deAPK)
je moet niet vergeten dat deze auto ontwikkeld is toen de abs en laadafhankelijke rem regel ventielen nog niet bestonden, en de Dodge is berekend op meer als een ton lading.
dus logisch dat bij een lege auto de achteras eerst begint te slippen.
wat ook wel gebeurt, en is denk ik de beste oplossing, enkele flinke tegels of stoepbanden achterin. (iig voor deAPK)
je moet niet vergeten dat deze auto ontwikkeld is toen de abs en laadafhankelijke rem regel ventielen nog niet bestonden, en de Dodge is berekend op meer als een ton lading.
dus logisch dat bij een lege auto de achteras eerst begint te slippen.
groet, Bart