Pagina 2 van 2

Geplaatst: 11 dec 2005 18:17
door gukke
Waar ligt die rekening weer ben nog opzoek maar weldra info.
Misschien nog op mijn buro en dat is morgen.
;)

Geplaatst: 13 dec 2005 23:22
door gukke
Hey mannen hier ben ik weer.

Heb het gevonden.

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

De bovenste is een:
Skyjacker suspensions
Dodge ADJ Draglink '72 - '93
DL10
bij summitracing SJA-DL10 $200,95


En het onderste is:
Skyjacker suspensions
Dodge Steering ARM '61 - '93
DA60
bij summitracing SJA-DA60 $139,95




Edited By gukke on 1134512810

Geplaatst: 23 apr 2008 19:48
door Bassie
Hey ben ik ff in een oud topic!!!


Ik had een vraag,
ik heb een rancho verenlift, maar geen idee hoe hoog, denk 2"of 3",

maar mijn linker band komt tegen de pitman arm! 35"

iemand daar ervaring mee, moet ik dan ook mijn draglink verhogen?

Bas

Geplaatst: 23 apr 2008 20:45
door Arie
Hoi Bassie,

Mijn inziens maakt het verhogen van je pitman arm niks uit die wordt dan lager of als je de verhoogde stuurarm gebruikt wordt die hoger dit om je drag link zo recht mogelijk te houden zodat hij niet met sturen tegen de pitman arm of drag link aan komt na verhoging!
En de draaipunt belasting normaal te houden.
Zoals ik van jou begrijp zou je een kortere pitman arm moeten hebben of je aanslag moeten bijregelen Henk W200 heeft hier een stukje over op zijn site staan.

Of begrijp ik je nu geheel verkeerd?


Groet Arie

Geplaatst: 24 apr 2008 23:15
door Bassie
Arie schreef:Hoi Bassie,


Zoals ik van jou begrijp zou je een kortere pitman arm moeten hebben of je aanslag moeten bijregelen Henk W200 heeft hier een stukje over op zijn site staan.

Of begrijp ik je nu geheel verkeerd?


Groet Arie
Je begrijpt me volkomen :)

en Henk zijn site?

Bedankt :cool: