Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Afslaan motor - Loopt slecht als hij warm is..

Common Electrical Questions & Answers
Algemene Vragen Over De Electrische Installatie
Ton
Berichten: 549
Lid geworden op: 05 jul 2002 00:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Ton »

In de vaatwasser?
Dan moet je wel vrijgezel zijn :p

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>




Edited By Ton on 1090838870
"Kale"
Berichten: 490
Lid geworden op: 20 apr 2003 21:13

Bericht door "Kale" »

Ton schreef:De Dodge van "kale" loopt de laatste tijd erg slecht als hij warm is.

Met koude motor geen probleem maar zodra hij warm is loopt hij erg onregelmatig en je hoort hem ook af en toe een "hartslag" overslaan.
In de N en de P geen probleem maar als je hem in D of in R zet dan slaat hij ook af en met wat gas erbij stottert hij heel erg.

We zitten te denken aan iets bij de ontsteking maar we kunnen nog niks vinden..

Wie heeft er tips?

Ton

Hoi,

Ik heb het onregelmatige lopen en het afslaan met een warme motor verholpen door de ballast-resistor en de bobine te vervangen. Ik had ook gemerkt dat niet alle bougies de juiste speling hadden (grote verschillen: variërend tussen de 0,6 en 1,2mm). Ook ben ik alle massakontacten eens flink met schuurpapier en staalborstel te lijf gegaan.
Hij liep toen weer prima, sloeg niet meer af en trok ook veel beter.
Ook zag ik dat de koolborstels van de dynamo bijna op waren en zag ik dat de luchtfilter aan vervanging toe is..
Kortom allemaal dingen die niet echt bijdragen aan het soepel lopen van de V8.
Maar de hoofdoorzaak lag bij de bobine..

Allemaal bedankt voor jullie tips en adviezen, ik heb er weer een heleboel van op gestoken..

Doei,
Ton
Berichten: 549
Lid geworden op: 05 jul 2002 00:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Ton »

Hmmmm. vuil luchtfilter?

Kan misschien ook wel in de vaatwasser Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
country4all
Berichten: 564
Lid geworden op: 08 okt 2002 15:43
Locatie: Dorp aan de Maas Borgharen
Contacteer:

Bericht door country4all »

:lookaround: Zeg Ton.
Zo zie je maar weer wat je tegenkomt als je het luchtfilter niet reviseerd in de vaatwasser.
lach014
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.

Buy a hybride....................... We need the gas
Afbeelding
"Kale"
Berichten: 490
Lid geworden op: 20 apr 2003 21:13

Bericht door "Kale" »

Ton schreef:Hmmmm. vuil luchtfilter?

Kan misschien ook wel in de vaatwasser Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Kunnen we best wel eens proberen als ik de nieuwe filter binnen heb...
Je weet maar nooit!!!
Plaats reactie