dashboard verlichting
hmmm, een loc lampje kan ik niet ontdekken.
hoort dat niet in die drie vakjes te zitten ergens rechts onderin net onder waar je radio zit/kan zitten?
dit is bij mij namelijk gewoon afgedicht met een zwart paneeltje(net als bij vele met mij denk ik)
hoort dat niet in die drie vakjes te zitten ergens rechts onderin net onder waar je radio zit/kan zitten?
dit is bij mij namelijk gewoon afgedicht met een zwart paneeltje(net als bij vele met mij denk ik)
Dodge W200 1976
Chrysler 300 1969
Chrysler 300 1968 (sold)
Chrysler 300 1969
Chrysler 300 1968 (sold)
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Zo staat het in de manual beschreven.
Ik heb nog opgezocht hoeveel watt de lampjes moeten zijn maar dit kon ik zo snel niet vinden.
Zo staat het in de manual beschreven.
Ik heb nog opgezocht hoeveel watt de lampjes moeten zijn maar dit kon ik zo snel niet vinden.
aaaaaaaaaaah, seat belt light, dan weet ik waarom die het niet doet.
in mijn handschoenkastje ligt zo een blokje met 4 pinenn aan (naar schijnt de zoemer van de gordels).
maar die doet het dus niet (waarschijnlijk omdat hij niet aangesloten is :p )
nu heb ik al eens gezocht aan de kabelboom en vind nergens een aansluiting die daarop past. waarschijnlijk zal via dit blokje ook dat lampje moeten gaan.
dat gearbox lichtje. nu weet ik dus eingelijk waarom die schakelaar zit op die hendel van de transfert case (onder de bodem). die stuurt dus dat lampje aan. wordt lastig als er geen lampje inzit.
kan ik weer gaan zoeken in de dodge om de boel weer 'origineel' te krijgen
in mijn handschoenkastje ligt zo een blokje met 4 pinenn aan (naar schijnt de zoemer van de gordels).
maar die doet het dus niet (waarschijnlijk omdat hij niet aangesloten is :p )
nu heb ik al eens gezocht aan de kabelboom en vind nergens een aansluiting die daarop past. waarschijnlijk zal via dit blokje ook dat lampje moeten gaan.
dat gearbox lichtje. nu weet ik dus eingelijk waarom die schakelaar zit op die hendel van de transfert case (onder de bodem). die stuurt dus dat lampje aan. wordt lastig als er geen lampje inzit.
kan ik weer gaan zoeken in de dodge om de boel weer 'origineel' te krijgen
Sow,
dat wist ik allemaal niet dat dat op de dodge zat.
Mijne is van 1976 en geen een van die lampjes doet het. Kom er nu dus pas achter dat er lampjes achter dat paneel zitten.
Toch eens uit zien te vogelen wat de vorige eigenaar hier dan allemaal mee gedaan heeft, afgeknipt, of gewoon geen lampje erin...... Ben benieuwd.....
dat wist ik allemaal niet dat dat op de dodge zat.
Mijne is van 1976 en geen een van die lampjes doet het. Kom er nu dus pas achter dat er lampjes achter dat paneel zitten.
Toch eens uit zien te vogelen wat de vorige eigenaar hier dan allemaal mee gedaan heeft, afgeknipt, of gewoon geen lampje erin...... Ben benieuwd.....
Alstublieft Mijnheer Bommel :DBommel schreef:de vindecoder heb ik dus gevonden,
Maar kun je dus alleen het bouwjaar uit herleiden, en niet de maand..... dus das wel jammer.
Is er geen andere manier om dit te vinden????
RDW
Kenteken invoeren "Enter" drukken het tapje "Historie"
En vervolgens staat achter "Datum eerste toelating" de datum die je zoekt :;):