wat heb jij aan je dodge gedaan vandaag? - of mee gedaan?
-
- Contacteer:
Trekhaak proef gehangen, en gate geboord, tevens verlengstukken van de chassisbalk op maat gemaakt
bij de crosser de radiator er weer in en alle koelende delen aangesloten en ook daar de v8 even warm laten draaien
bij de crosser de radiator er weer in en alle koelende delen aangesloten en ook daar de v8 even warm laten draaien
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Tremere Oculus
-
- Contacteer:
Na 5 maanden stil staan me dots uit zijn winter slaap gewekt.
Starten en lopen he !
Me eerste klusje na tijden niks doen, pakking thermostaat huis vervangen.
(Lekte een drupje koelvloeistof, en dan willen we niet hebben)
Voor de rest, weer een keertje poetsen en vooral VEEL kilometers mee gaan maken deze zonder.
Starten en lopen he !

Me eerste klusje na tijden niks doen, pakking thermostaat huis vervangen.
(Lekte een drupje koelvloeistof, en dan willen we niet hebben)
Voor de rest, weer een keertje poetsen en vooral VEEL kilometers mee gaan maken deze zonder.
Dodge Viper Forum: Smart klem in luchtinlaat. Hoe krijg ik 'm weer eruit?
Na de keuring de gordels er weer in gezet en van een 'army' trekstang en een paar stukken H-profiel ' side-bars' gemaakt.

(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Edited By Robbedoes on 1273323363

Edited By Robbedoes on 1273323363
Robbedoes
V8 Power Enthousiast.
V8 Power Enthousiast.
-
- Contacteer:
Hoppa de wagen weer met 50kilo verzwaard :pRobbedoes schreef:De sidebars zijn af, zie foto's van de vorige post.
Persoonlijk vind ik ze wel geslaagd.
Misschien dat ik er na Inor nog wat extra verstevigings-stangen op aanbreng aan de binnenkant.
Ziet er goed uit, leuk detail.
Dodge Viper Forum: Smart klem in luchtinlaat. Hoe krijg ik 'm weer eruit?
@fcapri:
Er zit een frame onder van gelaste stalen buizen (of misschien wel massieve staven)
In Inor haal ik de kap eraf, dan zal ik wel foto's maken.
En ja, het is inderdaad ideaal om eens in te overnachten.
Ik heb gisteren nog wat 'tent' stokken erbij gemaakt, zodat de kap als 'tent' kan fungeren.
Ook daar zal ik volgende week foto's van maken.
Waarom kom je niet even langs in Inor?
Dat moet toch goed te rijden zijn, vanuit België?

Er zit een frame onder van gelaste stalen buizen (of misschien wel massieve staven)
In Inor haal ik de kap eraf, dan zal ik wel foto's maken.
En ja, het is inderdaad ideaal om eens in te overnachten.
Ik heb gisteren nog wat 'tent' stokken erbij gemaakt, zodat de kap als 'tent' kan fungeren.
Ook daar zal ik volgende week foto's van maken.
Waarom kom je niet even langs in Inor?
Dat moet toch goed te rijden zijn, vanuit België?

Robbedoes
V8 Power Enthousiast.
V8 Power Enthousiast.
-
- Contacteer:
@ Robbedoes, Ziet er strak uit, past echt bij zo'n dodge:P,
we zouden met zijn allen eigenlijk veel meer army mods moeten maken;)
Ik zelf heb inmiddels de trekhaak eronder, en gekeurd bij het RDW, 3178 Kg op kenteken gekregen
precies genoeg voor de trailer + crosser:P
zo ziet de trekhaak er bij mij uit
Edited By Laurens on 1273417388
we zouden met zijn allen eigenlijk veel meer army mods moeten maken;)
Ik zelf heb inmiddels de trekhaak eronder, en gekeurd bij het RDW, 3178 Kg op kenteken gekregen
precies genoeg voor de trailer + crosser:P
zo ziet de trekhaak er bij mij uit

Edited By Laurens on 1273417388
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Tremere Oculus
Tremere Oculus
Ben ff druk bezig geweest :p

Voorkant ga ik een beetje vernieuwen

Voorkant ga ik een beetje vernieuwen
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl