Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

versnellings bak - schakeld naar mij idee te laat

Common Drivetrain Questions & Answers
Algemene Aandrijflijn Vragen & Antwoorden
lovedodge
Berichten: 96
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:45

Bericht door lovedodge »

Ik zit al een tijd met deze vraag, en aangezien ik toch niet veel hoef te doen nu:

ik heb sinds een half jaar een splinter nieuwe versnellings bak onder mijn dodge d200 zitten,

en het valt me nog al op , dat hij erg laat over schakeld. van zijn 2 naar zijn 3,
als ik rond de 35 mijl rij ( met hummers ) duurt het minstens 40 seconden tot de bak eens gaat na denken, occhh verek ik zou wel eens kunnen doorschakelen naar zijn 3,
nu denk ik zelf dat , als ie goed is afgesteld , dat het behoorlijk wat kan schelen in brandstof kosten haha,

mijn vraag is nu waar is dit aftestellen?!,
ik heb pas geleden wel de koppen vervangen, dus het is goed mogelijk dat het stangen stelsel van de kick down , iets is ingekort of uitgedraait is, ( ik weet niet of het daar me te maken zou kunnen hebben)

en dan verder, ik heb nu ik hier toch in amerika zit een , B & M trans shift kit gekocht, ( deze heb ik gekocht doordat veel mensen zeggen , dat hij meer kracht levert en beter voor de bak is )
maar goed het is een 2 in 1 kit, voor steet en heavy duty,
als ik deze monteer welke kan ik dan het beste monteren?!
ik heb het liefst,
dat mijn dodge tijdig opschakeld, en de meeste kracht levert in en relatief laag toeren tal, is dit ook eenig sinds te berkijken met een afstelling?
hopelijk hoor ik er wat van,
Gr Nielske
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Onderwerp verplaatst naar juiste locatie.
Gerhart
lovedodge
Berichten: 96
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:45

Bericht door lovedodge »

Thanks Gerhart!!!
toppie!!!
Plaats reactie