Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

keuring - jippie

66-1032709983

Bericht door 66-1032709983 »

:D :D :D Vandaag moest de Dodge dan voor de keuring (was tot 10-12-2003 goedgekeurd)maar ik kijk niet zo nauw op datums vandaar dat ik iets later was hahaha 3 nachten niet geslapen van de stres ik weet wat er aan mankeerdkm teller doet het niet en nog wat dingetjes)dus dit was de grote dag vanmorgen de Dodge naar de keuring gebracht en vanmiddag met kromme tenen weer naar de garage om de auto op te halen en de uitslag te horen ik naar binnen en tegen de keurmeester nou kom maar op met het grote boek vol mankementen nou zegt ie ik red het wel in 1 zin ohoh denkt ik totaal afgekeurt natuurlijk maar nee hoor aleen de uitlaat ff lassen en dan weer even langs komen om hem af te melden dus dat wordt bieren vanavond hahahaha :bier: :bier:
hij mag mijn auto's vaker keuren




Edited By Ben on 1087904508
sicky61
Berichten: 301
Lid geworden op: 04 nov 2002 23:15
Locatie: DRIEBERGEN
Contacteer:

Bericht door sicky61 »

gefeliciteerd....party :bier:
GROETE' SICKY
kars
Berichten: 200
Lid geworden op: 29 apr 2001 13:33

Bericht door kars »

:bier: gefeliciteert, komende maandag mag ik ook weer :action51:
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

Zoooooooooo..waarom komen wij er zo niet vanaf??
ben ene beetje jaloers hoor..
Maar voorruit gefeliciflappert hoor.en maar hopen dat dat zo altijd mag zijn..
wij gaan donderdag voor de herkeuring...alle punten zijn gemaakt..en al met al viel het aardig mee..
Maar nu is mijn radiator lek..en die ligt ergens omdat er een neiuw blok in moet..
weer kassa..maar altijd alles gelijk :angry: daar balen we ondertussen van..
groetjes Ingridje
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

Zeg ben,

Waar ben je geweest dan? Die van mij moet in september en van Frunnik Oktober, dus voor ons ook kromme tenen. Auto van Frunnik is gelast aan de stuurstand, vinden ze denk ik niet leuk.

Zo te horen heb je een liefhebber van die auto's gevonden. Ik zou graag adres van je ontvangen

Groetjes Muis
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
kars
Berichten: 200
Lid geworden op: 29 apr 2001 13:33

Bericht door kars »

die van mij was afgekeurd op de remmen links achter, de toeter en het onleesbare chassisnr. De toeter en het chassisnummer waren in precies dezelfde staat als vorig jaar, maar toen was het bij dezelfde monteur geen probleem. De rem heb ik bijgesteld met het tandwieltje aan de binnenzijde van de remtrommel , chassisnummer wat opgestaalborstelt en letter voor letter aangewezen voor de monteur. De toeter doet het alleen als de motor loopt, dus... presto ben weer klaar.

Stuurstang gaan ze echt niet naar kijken volgens mij. Ze trekken bij alleen de motorkap open om even naar de gas installatie te kijken.
66-1032709983

Bericht door 66-1032709983 »

AUTOSEVICE CENTER TEXEL
TEL;0222-315588 SUCCES :D :D :D
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

Ben schreef:AUTOSEVICE CENTER TEXEL
TEL;0222-315588 SUCCES :D :D :D
Euh is dat texel het eiland?? Dat zou beetje ver weg zijn voor keuring, wij wonen aan de andere kant van het land. Jammer dacht dat je dichterbij woonde.
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

Hee Muis,

Ik weet zo niet precies waar jullie wonen, maar hier vlakbij zit ook een heel schappelijke garage, in Aadorp, dat is vlakbij Almelo.

Garage de Tunnel, ga ik al jaren heen, en vaak zonder noemenswaardige dingen door de keuring heen, kleine dingen verhelpt ie zelfs.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groet
Tonnie
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
Plaats reactie