Tips - Accu

Common Electrical Questions & Answers
Algemene Vragen Over De Electrische Installatie
114-1054833584

Bericht door 114-1054833584 »

ik zit zelf ook in de botenwereld en ik moet je op de meeste punten gelijk geven maat de naam vetus maakt het alleen een heel stuk duurder.
al deze onderdelen vindt je ook terug in de binnenvaart alleen stukken goedkoper en zeker niet minder van kwaliteit integendeel.
de mensen rond antwerpen moeten daarvoor naar scheepsdiscount of François nabij de londenbrug maar NIET naar de yachtenwinkel . het scheelt je een heel stuk inn je portemonnee:cool:
jantje
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 sep 2002 18:38
Locatie: hoofddorp

Bericht door jantje »

hallo rogie van het bakbeesju..
eindelijk schakelt mijn bak weer, er zat te veel olie u\in en was gaan schuimen of zo, alles aflayten tappen en er zit nu nieuwe olie in, maar starteb ho maar de garage zei dat de amperemeter kapot is maar hij doet het wel in de midden.
maar goed ik kijk wel volgens mij flest de garage mij oklie aftappen en vernieuwe kost mij 300 euro beetje veel he?
ik denk dat ik hem maar wegdoe net als mijn ***hond vals kreng... ik ben erg vrolijk jantje




Edited By jantje on 1055406294
van emden jan
105-1046176934

Bericht door 105-1046176934 »

hee jantje

de ampere meter moet je gewoon doorverbinden..enne olieverversen 300 eurooosss
veeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeel
5.5 litertjes olie..olie filtertje en misschein nieuw aftap boutje
kan je dus ook zelf..

deze vrouw kan het ook dus jij kant het ook..en daarvoor hoef jeje dodge niet weg te doen..

groetjes Ingridje
A3 Berger
Berichten: 108
Lid geworden op: 17 feb 2001 16:19
Locatie: Enschede

Bericht door A3 Berger »

Jantje, als je naar een garage gaat moet je van tevoren goed afspreken wat er gaat gebeuren, en wat dat gaat kosten zodat je achteraf geen problemen hebt.
En als je dan nog geen goed gevoel hebt bij die garage, moet je volgens mij de garage weg doen in plaats van je auto.
DO YOU SPEAK DODGE?
Member 576
jantje
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 sep 2002 18:38
Locatie: hoofddorp

Bericht door jantje »

ja dat weet ik wel maar het zit gewoon even allemaal tegen met die ouwe bakkers-dodge!
ik maak volgende keer een afspraak over de prijs!
en ja hij rijd weer goed de startmotor was vastgeslagen of zo,
heeft de garage losgetikt!
dat deden ze wel voor weinig!! leuk he?
groeten jantje :With Stupid:
van emden jan
Plaats reactie