Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Huig Hancox - DTB Member 736 - Nog eentje erbij

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
Huigie
Berichten: 180
Lid geworden op: 23 aug 2002 15:18
Locatie: Donkerbroek

Bericht door Huigie »

Das toevallig,heb m nu al een poosje in mijn bezit en het klopt precies hoe jij m omschrijft! Ben er nog niet echt veel mee opgeschoten,heb wel al diverse onderdelen liggen,maar zoals je kan lezen in de rest van mijn verhalen heb ik eerst de groene afgemaakt en zijn we daarna verhuist,en hier is ook nog genoeg te doen,maar hij zal zeker weer op de weg komen.Maar het kan nog ff duren!!!
gr Huig
Barry
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 aug 2008 20:08
Locatie: hillegom

Bericht door Barry »

als er maar een uitgebreid verslag van komt , ben reuze schieuwnierig !!

deze dodge was mijn eerste kennismaking met 4x4 en v8 rijden , we hebben er hier in de bollenstreek dan ook flink lol mee gehad ondanks er al een poosje geen apk op zat :D

rijdt je er wel gewoon mee? en is er uiteindelijk wel apk op gekomen ?

de uitlaat pijpies moet je niet al te serieus nemen , dat was meer een kwestie van : we hebben nog een eindje RVS buis en die moet er onder , want je moet uiteindelijk wel geluid horen als je het gas intrapt :p
Huigie
Berichten: 180
Lid geworden op: 23 aug 2002 15:18
Locatie: Donkerbroek

Bericht door Huigie »

Kijk aan,toch wel leuk als iemand het verleden een beetje kent van een Dodge! De uitlaten komen er ook niet meer onder,mijn vrouw gaat er mee rijden en die vond ze iets te luid!? Er word al een tijd niet meer mee gereden,vanaf dat we hem van de vorige eigenaar over hebben genomen.Heb ondertussen wel een body met hardtop hier staan,er zat helemaal geen dak bij.Als ik er aan ga beginnen volgt er zeker een verslag van.
gr Huig
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Bar
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 jul 2007 11:06
Locatie: Nieuw-Vennep

Bericht door Bar »

iniedergeval goed te zien dat ie een goed baasje heeft , en dat nu eindelijk serieus opgelapt zal worden .

Succes , ik zal zeer zeker het verslag gaan volgen als het zo ver is

Mvg BAr
jabberwock
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2004 13:22
Locatie: eindhoven

Bericht door jabberwock »

Hey Huig! Ik ben het: Marco (heb mijn oude inlognaam weer onder het stof vandaan gehaald)

Ik zie dat je niet stil hebt gezeten, Nieuwe dodge erbij, ander huisje...

Ben benieuwd of er dit jaar weer een meeting is in Valkenswaard (of wordt dat helemaal niet meer gedaan?)

Ik denk nog regelmatig terug aan "mijn" dodge. En als hij dan toch in de buurt is van Eindhoven wil ik hem natuurlijk bekijken ook!
Er staat er nog steeds een op mijn kerst wenslijstje, maar ik denk dat de kerstman hem te zwaar vind voor in zijn slee.
Huigie
Berichten: 180
Lid geworden op: 23 aug 2002 15:18
Locatie: Donkerbroek

Bericht door Huigie »

Ok dan! Das weer ff geleden dat je hier geweest bent!!
Heb de Dodge in m'n vakantie zonder veel problemen weer door de apk kunnen loodsen,weer 2 jaar dodge plezier!!Word hier veel gebruikt om de paarden trailer te trekken!! Het is wel m'n bedoeling om naar Valkenswaard te komen,hou t maar ff in de gaten op de site,
groente....
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Huigie
Berichten: 180
Lid geworden op: 23 aug 2002 15:18
Locatie: Donkerbroek

Re: Huig Hancox - DTB Member 736 - Nog eentje erbij

Bericht door Huigie »

Staat weer in een nieuw laklaagje!
Bijlagen
IMG_245385285095461.jpeg
Nieuw laklaagje!
(44.43 KiB) 2228 keer gedownload
76 w200
Berichten: 587
Lid geworden op: 01 mar 2007 20:03
Locatie: westkapelle

Re: Huig Hancox - DTB Member 736 - Nog eentje erbij

Bericht door 76 w200 »

ziet er goed uit :D

gr ed
76 w200 340
76 w200 360
Nawt
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 jul 2010 10:16
Locatie: Peel en Maas

Re: Huig Hancox - DTB Member 736 - Nog eentje erbij

Bericht door Nawt »

Jazeker, Mooi beestje !
Gebruikersavatar
ShimShon
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mei 2014 21:58
Locatie: Zwolle

Re: Huig Hancox - DTB Member 736 - Nog eentje erbij

Bericht door ShimShon »

Zeker mooi. Ziet er erg strak uit.
M882, '77
Plaats reactie