DTB member 1105
Re: DTB member 1105
ok , k wist niet dat da zo kon , t is ook geen alledaagse gebeurtenis , groeten member 514
Hoi Phil,
proficiat kaerl! fijn voor je dat het gelukt is.
proficiat kaerl! fijn voor je dat het gelukt is.
-
Thanx Twan,
Ook heb ik inmiddels een nieuw kenteken. 01-YB-09
Gr Phil
Ook heb ik inmiddels een nieuw kenteken. 01-YB-09
Gr Phil
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Suspension lift skyjacker
6" Bodylift
Superswampers
Phil
6" Bodylift
Superswampers
Phil
-
Van een kennis een trekhaak gekregen als ik voor hem een nieuwe schakelaar zou bezorgen :o Leuk dealtje

Kaal geflex, 2x brunox en afgelakt met bitakt.

Bumpersteunen moeten aapassen.

Nieuwe delux knop gehaald, en nieuwe stekkerdoos gehaald.
Draden, aansluiting is simpel, van de voorste knipperlichten, achterlicht van bruine of kentekenverlichting, remlicht van rempedaal.
Voor Patrick, de sticker

Greetz Phil

Kaal geflex, 2x brunox en afgelakt met bitakt.

Bumpersteunen moeten aapassen.

Nieuwe delux knop gehaald, en nieuwe stekkerdoos gehaald.
Draden, aansluiting is simpel, van de voorste knipperlichten, achterlicht van bruine of kentekenverlichting, remlicht van rempedaal.
Voor Patrick, de sticker

Greetz Phil
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Bodylift
Superswampers
Phil
6" Bodylift
Superswampers
Phil
Hoi Phil,
goed bezig!
eerlijk gezegd heb ik wat meer vertrouwen in dat model trekhaak dan wat je eerst op het oog had.
Die gecombineerde trekhaak overweeg ik ook. Alleen past de dodge dan niet meer in de garage :(
Zag die laatst toevallig ergens liggen.
groetjes!
goed bezig!
eerlijk gezegd heb ik wat meer vertrouwen in dat model trekhaak dan wat je eerst op het oog had.
Die gecombineerde trekhaak overweeg ik ook. Alleen past de dodge dan niet meer in de garage :(
Zag die laatst toevallig ergens liggen.
groetjes!
-
Avond Twan,
Ja ik al 2x een aanbod gekregen via marktplaats, dus dat helpt wel een oproep plaatsen als iets zoek voor je Wtje, en Arjan heeft ongeveer de zelfde trekhaak liggen wat ik nu eronder heb gebouwd. Zou eerst die zijn gaan halen, maar toevallig was ik bij een kennis wat ook een W ( zie foto hier onder )heeft en die had nog ergens een trekhaak liggen zei die.. Ik al happy
In Augustus mag de haak zich gaan bewijzen,+-2500kg. Ook maar een mailtje gestuurd naar de RDW of het trekgewicht van 1850kg hoger kan naar 2000+ paar voorbeelden erbij gestuurd van W200's wat dat ook hebben op kenteken, met de standaard voorstel van 1995kg ben ik dan ook content mee.
Deze trekhaak steekt niet zo ver uit, zal het morgens eens opmeten voor je.

Foto van de W, hij heeft me toen ook afgesleept toen ik geen vonk meer had 20km van huis af..Regen was de boosdoener toen. Bij hem was ik toen achterop geklap toen ik schade aan aan me voorfront en spatbord.
Is trouwens zijn 4e Dodge al 2x W200 1x W350, W250 84 , deze al 10 jaar in bezit.

Gr Phil
Ja ik al 2x een aanbod gekregen via marktplaats, dus dat helpt wel een oproep plaatsen als iets zoek voor je Wtje, en Arjan heeft ongeveer de zelfde trekhaak liggen wat ik nu eronder heb gebouwd. Zou eerst die zijn gaan halen, maar toevallig was ik bij een kennis wat ook een W ( zie foto hier onder )heeft en die had nog ergens een trekhaak liggen zei die.. Ik al happy

Deze trekhaak steekt niet zo ver uit, zal het morgens eens opmeten voor je.

Foto van de W, hij heeft me toen ook afgesleept toen ik geen vonk meer had 20km van huis af..Regen was de boosdoener toen. Bij hem was ik toen achterop geklap toen ik schade aan aan me voorfront en spatbord.
Is trouwens zijn 4e Dodge al 2x W200 1x W350, W250 84 , deze al 10 jaar in bezit.

Gr Phil
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Bodylift
Superswampers
Phil
6" Bodylift
Superswampers
Phil
Mooie sticker Phil :)
Aan die construcktie kun je gerust 2500 kg aan hangen.Maar mooi is geen enkele trekhaak bij een verhoogde w200
Die van mij kan ik er vrij snel afhalen.De stekker zit links naast de nato koppeling, dus hij zit er vaker niet op als wel.

Aan die construcktie kun je gerust 2500 kg aan hangen.Maar mooi is geen enkele trekhaak bij een verhoogde w200
Die van mij kan ik er vrij snel afhalen.De stekker zit links naast de nato koppeling, dus hij zit er vaker niet op als wel.

Hey Phil,
jazeker. Die trekhaak zoals ie gemaakt is kan heel wat hebben. Mijn dodgie heeft er ook zo een onder. Wellicht wel iets 'korter' in hoogte aangezien mijn dodge wat lager (bijna originele hoogte) is. Desondanks zit de bovenkant van de trekhaak kogel op 55cm.
Met 'trekhaak' duidde ik eerder op de kogel zelf. sorry voor de onduidelijkheid. Die gecombineerde kogel van Dixon Bates of zoiets. schijnt van Landrover te komen? Die is net wat dieper door de trekpen dan de daadwerkelijke kogel die er nu tegen zit. Dat redt ik niet in de garage. De deur gaat nu op een kleine 2cm na langs de voorkant af en dan staat ie met de achterkant tegen de muur. Of ik moet aan de voorkant wat af....
Je hebt wel nog altijd goed gezelschap (de hond) zie ik :)
jazeker. Die trekhaak zoals ie gemaakt is kan heel wat hebben. Mijn dodgie heeft er ook zo een onder. Wellicht wel iets 'korter' in hoogte aangezien mijn dodge wat lager (bijna originele hoogte) is. Desondanks zit de bovenkant van de trekhaak kogel op 55cm.
Met 'trekhaak' duidde ik eerder op de kogel zelf. sorry voor de onduidelijkheid. Die gecombineerde kogel van Dixon Bates of zoiets. schijnt van Landrover te komen? Die is net wat dieper door de trekpen dan de daadwerkelijke kogel die er nu tegen zit. Dat redt ik niet in de garage. De deur gaat nu op een kleine 2cm na langs de voorkant af en dan staat ie met de achterkant tegen de muur. Of ik moet aan de voorkant wat af....
Je hebt wel nog altijd goed gezelschap (de hond) zie ik :)
-
Hoi Patrick,
Is ook wel een mooie constructie als je hem weg kan pakken, maar nu moet je hem nog eens gaan verlengen door die assen van je. Benieuwd als ik eens weer ofroad ga hoe het zich gaat uit pakken met die trekhaak achterop.
Hoi Twan,
Snap wat je nu bedoeld, die zijn eventueel ook wel handig.
Meet nu van de bovenkant knop 52cm van de grond, bij de normale auto 46cm. Die paar cm doet het hem ook niet.
Gr Phil
Is ook wel een mooie constructie als je hem weg kan pakken, maar nu moet je hem nog eens gaan verlengen door die assen van je. Benieuwd als ik eens weer ofroad ga hoe het zich gaat uit pakken met die trekhaak achterop.
Hoi Twan,
Snap wat je nu bedoeld, die zijn eventueel ook wel handig.
Meet nu van de bovenkant knop 52cm van de grond, bij de normale auto 46cm. Die paar cm doet het hem ook niet.
Gr Phil
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Bodylift
Superswampers
Phil
6" Bodylift
Superswampers
Phil
-
Zo ik heb de haak ook eens grondig getest.. Keet wat al 7 jaar stil stond in het groen eens los getrokken en de banden op gepompt.

Missie geslaagd
Gr Phil

Missie geslaagd

Gr Phil
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Bodylift
Superswampers
Phil
6" Bodylift
Superswampers
Phil
Wat nou Phil gaat hij weg???
Ik wou de link van mp er op zetten maar hij is er al weer af.
je hebt je toch bedacht?
Ik wou de link van mp er op zetten maar hij is er al weer af.
je hebt je toch bedacht?
-
Avond Patrick,
Wilde eens weten of er wel animo is voor Dodge op C kenteken... Was geen betaalde advertentie, is iets voor paar uur en word dan automatisch of via een melding eraf gekiept. 15,- voor 2 weken belachelijk geld.
Zie het eventueel wel zitten Dodges opkopen en op C zetten Totale kosten nog geen 100,- inc nieuwe platen en papieren.

Gr Phil
Wilde eens weten of er wel animo is voor Dodge op C kenteken... Was geen betaalde advertentie, is iets voor paar uur en word dan automatisch of via een melding eraf gekiept. 15,- voor 2 weken belachelijk geld.
Zie het eventueel wel zitten Dodges opkopen en op C zetten Totale kosten nog geen 100,- inc nieuwe platen en papieren.

Gr Phil
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Bodylift
Superswampers
Phil
6" Bodylift
Superswampers
Phil
toppie :Ddodgew200v8 schreef:Zo ik heb de haak ook eens grondig getest.. Keet wat al 7 jaar stil stond in het groen eens los getrokken en de banden op gepompt.
Missie geslaagd![]()
Gr Phil
-
Dodge weer verwend met een duur cadeau.

Binnenkort een kleurtje geven en vast zetten.
Mag ook wel ben al bijna 2 weken elke avond op en neer aan t rijden met zand en tegels, elke ritje is maar 300meter. Gelukkig is ie weer oerbetrouwbaar

Gr Phil

Binnenkort een kleurtje geven en vast zetten.
Mag ook wel ben al bijna 2 weken elke avond op en neer aan t rijden met zand en tegels, elke ritje is maar 300meter. Gelukkig is ie weer oerbetrouwbaar

Gr Phil
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Bodylift
Superswampers
Phil
6" Bodylift
Superswampers
Phil
-
- Contacteer: